آموزش آرایش برای مبتدیان

قبل از شروع فهرست کردن نکات اولیه آرایش برای مبتدیان، باید یاد بگیرید که چگونه صورت خود را به بهترین شکل آماده کنید. حتی مواقعی که قصد اغراق نداشته باشید و بخواهید یک آرایش ساده داشته باشید.

آرایش سبک با پوستی درخشان و زیبا بسیار جذاب تر از کرم پودرهای سنگین و لایه لایه است. هر چه لکه های قهوه ای و منافذ باز کمتر باشد، زیباتر خواهید بود و نیازی به چند لایه آرایش نخواهید داشت. با ما همراه باشید تا تمامی نکات کاربردی را به شما آموزش دهیم.

پاکسازی صورت

از شوینده مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.  برای انواع پوست های خشک معمولا پاک کننده های مبتنی بر کرم پیشنهاد می شود . در حالی که پیشنهاد ما برای  پوست های چرب  استفاده از پاک کننده های مبتنی بر ژل است و بهتر است جهت  آماده سازی بهتر صورت برای آرایش از تونر نیز استفاده کنید.

برای کسانی که پوست چرب دارند، مقداری تونر را با استفاده از یک پد پنبه ای روی صورت و گردن خود بمالید تا مقداری از این چربی پاک شود.

پاکسازی صورت

مرطوب کننده بزنید

مهمترین چیز از همه لوازم آرایشی این است که قبل از آرایش، پوست را با یک مرطوب کننده آبرسانی کنید. یک مرطوب کننده مناسب علاوه بر حفظ سلامت و لطافت پوست می تواند به بهبود آرایش شما کمک زیادی کند. در حالی که پوست های خشک و حساس باید از مرطوب کننده های مبتنی بر روغن استفاده کنند، پوست های چرب باید مرطوب کننده های مبتنی بر آب را انتخاب کنند که منافذ را مسدود نکنند.

اکثر افراد فکر می کنند که در فصل تابستان نیازی به استفاده از مرطوب کننده ها نیست و قرار نیست خشکی شدید را تجربه کنند. در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد و تعریق زیاد پوست خشک و کدر می شود. مرطوب کننده ها، روغن برنزه کننده (روغن برنزه کننده) و ضد آفتاب از مهم ترین مراقبت های فصل تابستان هستند. پس از مراقبت مناسب از پوست، نوبت به آرایش می رسد.

مرطوب کننده بزنید

رنگ ها را محدود کنید

زیبایی یک آرایش ملایم در استفاده از حداقل چند رنگ است. تا حد امکان رنگ های ملایم مانند صورتی و کرم را با رنگ هایی مانند قرمز جایگزین کنید. صورت شما باید تا حد امکان شاداب و آراسته به نظر برسد. استفاده کمتر از تنوع رنگ بالا به زیبایی ظریف شما کمک می کند. سادگی همیشه زیبا خواهد بود.

بهترین سالن زیبایی در کرج برای خدمات پاکسازی پوست صورت

پرایمر اولین قدم است

پرایمر پایه آرایش را تنظیم می کند و ظاهری صاف به سطح پوست می دهد و می تواند ماندگاری آرایش را بسیار افزایش دهد. پرایمر مناسب پوست خود را تهیه کنید . بی بی کرم ها نیر می توانند کمک زیادی کنند. همچنین مرطوب کننده های رنگی نیر انتخاب های مناسبی هستند .

استفاده از این موارد در کنار هم سلامت پوست شما را تا حد زیادی تامین می کند. نکته مثبت دیگر در مورد پرایمرها سد محافظ آن در برابر آلودگی است. این محصول از ورود آلودگی به منافذ باز پوست جلوگیری کرده و منافذ را منقبض و منقبض می کند.

پرایمر اولین قدم است

بهترین روش از بین بردن تیرگی

در آرایش های ساده و ملایم، کانسیلرهای مایع، جامد یا مات به پوشاندن سیاهی و لکه ها کمک می کنند، در حالی که در فرآیند آرایش حرفه ای مانند میکاپ HD و ایربراش، از پالت های کانسیلر برای اصلاح استفاده می شود. رنگ و هر گونه لکه ها، حلقه های تیره، لکه ها و منافذ بزرگ را می پوشاند. در واقع، آرایش حرفه ای تر با دقت و بدون هیچ گونه لکه یا منافذی انجام می شود.

عیوب پوست با چندین رنگ مختلف کانسیلر پوشانده می شود و خروجی آن پوستی صاف و بدون عیب خواهد بود. برای یک آرایش ملایم و معمولی، فقط روی پوشاندن سیاهی زیر چشم تمرکز کنید و کانسیلری را دو درجه روشن تر از پوست خود انتخاب کنید.

استفاده درست از کرم پودر

کرم پودر رنگ پوست شما را بدون تغییر چشمگیر یکدست می کند. البته رنگی که برای کرم پودر انتخاب می کنید باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. روش ها و ابزارهای مختلفی برای استفاده از کرم پودر وجود دارد. می توانید با زدن مقداری کرم پودر در پشت دست و استفاده از برس آن را روی صورت خود شروع کنید. همچنین می توانید برای ترکیب یکنواخت کرم پودر از یک اسفنج روی صورت خود استفاده کنید.

افراد زیادی هستند که هیچ ابزار آرایشی را به اندازه نوک انگشت خود موثر نمی دانند. شما کنترل زیادی روی انگشتان خود دارید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. نکته مهم این است که قبل از انجام این کار باید دست های شما کاملا تمیز باشد. اگر این کار را بدون شستن دست انجام دهید، امکان انتقال آلودگی به منافذ پوست شما افزایش می یابد.

سایه چشم

برای یک آرایش ساده و ملایم می توانید یک رنگ سایه چشم ملایم روی پلک بزنید. کسانی که مبتدی هستند و مهارت زیادی در انجام آرایش ندارند، نمی توانند به راحتی از سایه های چند رنگ و پیچیده استفاده کنند. سایه تک رنگ بزنید و از رنگ های سفید، صورتی یا کرم استفاده کنید. اگر با استفاده از سایه چشم خیلی راحت نیستید، آن را فراموش نکنید و به جای آن از خط چشم رنگی استفاده کنید.

سایه چشم

چشمان خود را درشت تر نشان دهید

خط چشم برای بزرگتر نشان دادن چشم ها ضروری است. کشیدن خط چشم رای اکث خانم ها یک چالش محسوب می شود. ست کردن خط چشم از هر دو طرف کمی سخت است و اگر مبتدی هستید نگران نباشید پس از مدتی به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

در ابتدای کار یک سوم انتهای مژه ها را خط چشم بکشید و انتهای آن را کمی کش دهید. مدل خط چشم گربه ای بسیار محبوب است. انواع دیگری از خط چشم وجود دارد که با گذشت زمان می توانید آنها را یاد بگیرید. خط چشم گربه ای همیشه زیباست، اما ترندهای جدید نیز جالب و متفاوت هستند. این مدل ها بیشتر مورد توجه نوجوانان هستند.

چشمان خود را درشت تر نشان دهید

رژ لب

لب ها بعد از چشم مورد توجه قرار می گیرند. بعد از آرایش چشم به سراغ لب ها بروید. قبل از استفاده از هر گونه آرایش روی لب، از یک مسواک قدیمی استفاده کنید تا به آرامی پوست مرده اطراف لب را لایه برداری کنید. در مرحله بعد با استفاده از بالم لب لب های خود را مرطوب کنید که بهتر است به این مطلب مراجعه کنید.

در نهایت، رنگ لبی را انتخاب کنید که ظاهر کلی شما را تکمیل کند. اگر لب های شما نازک و ناهموار هستند، می توانید از خط لب برای فرم دادن و مشخص کردن لب های خود استفاده کنید. خط لبی را انتخاب کنید که با رنگ رژ لب هماهنگ باشد. یک سایه تیره تر عالی است.

یک مداد سفید بردارید و با آن بالای خط لب اصلی بکشید، آن را با انگشت کمی محو کنید تا هاله ای سفید باقی بماند. حالا یک خط لب روی خط اصلی لب بکشید. این باعث می شود لب های شما کمی برجسته تر به نظر برسند. می توانید خط لب را یک میلی متر بالاتر از خط اصلی لب بکشید.

مشاوره رایگان درج آگهی