تقویت مژه بعد از ریموو

تقویت مژه بعد از ریموو

زیبایی مژه ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی کل چهره دارد به همین دلیل خانم ها به دنبال راه هایی برای بلند و پر پشت شدن مژه هایشان هستند. یکی از این راه ها، استفاده از اکستنشن مژه است که بعد از گذشت مدتی نیاز به ریموو دارد. برای آن که بعد از ریموو اکستنشن مژه، مژه هایی قوی و سالم داشته باشید بهتر است به یک سری نکات که در ادامه ذکر می کنیم توجه فرمایید.

اهمیت مراقبت از مژه ها بعد از اکستنشن در چیست؟

بعد از آن که مژه هایتان را اکستنشن کردید باید به فکر مراقبت از آن ها باشید. اهمیت و دلایل این کار عبارتند از:

  • با مراقبت از مژه ها بعد از اکستنشن، بهداشت آن ها را افزایش می دهید در نتیجه سلامت آن ها را حفظ کرده و از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کنید.
  • از ایجاد عفونت در آن ها جلوگیری خواهید کرد.
  • زیبایی مژه ها را تا مدت طولانی تری حفظ می کنید.
  • در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد.
  • و خیلی اتفاق مهم دیگر که با رعایت نکات ساده مراقبتی از مژه ها برای شما رخ خواهد داد.

بعد از اکستنشن مژه چگونه از مژه هایتان مراقبت کنید؟

درست است که زیبایی مژه ها مهم است اما آن چه که اهمیت بیشتری داشته و در درجه اول به حساب می آید مراقبت از سلامت مژه است. یعنی به خاطر زیباتر شدن آن ها نباید مژه های طبیعی خود را از دست بدهید. برای جلوگیری از این اتفاق، به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم حتما توجه فرمایید.

تا ۴۸ ساعت بعد از اکستنشن، مژه ها را خیس نکنید.

اکنون که اکستنشن مژه انجام داده اید حتما مراقب باشید تا ۴۸ ساعت بعد، آب به آن ها نرسد و آن ها خیس نشوند. زیرا رطوبت و آب باعث می شود چسب مخصوص آن ها خراب شود در نتیجه تارهای مژه مصنوعی به راحتی کنده شوند.

مژه هایتان را به آرامی بشویید.

بعد از آن که ۴۸ ساعت اولیه گذشت اکنون می توانید به حمام بروید و مژه هایتان را بشویید اما توجه داشته باشید این کار را باید در نهایت آرامش و ملایمت انجام دهید. رعایت مژه های اکستنشن شده خیلی مهم است به همین دلیل بهتر است هر ۳ روز یک بار آن ها را بشویید. برای این کار می توانید مراحل زیر را رعایت کنید:

  • با کمک یک برس مویی نرم مژه هایتان را شانه کنید.
  • مژه ها را با شوینده مخصوص اکستنشن مژه و یا آب مقطر شستشو دهید.
  • در هنگام حمام کردن سعی کنید آب دوش روی مژه ها بریزند و بدون آن که آن ها را لمس کنید، شسته شوند.

هنگام استفاده از محصولات مراقبت پوستی مراقب باشید.

اگر می خواهید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید حتما توجه کنید بر پایه روغن نباشند. محصولاتی مانند کرم دور چشم، پاک کننده های آرایشی و… ممکن است از ترکیباتی بر پایه روغن تهیه شده باشند و به اکستنشن مژه شما آسیب وارد کنند.

کدام سالن زیبایی در کرج بهترین امکانات را دارند؟

مژه ها را مرتب شانه کنید.

برای آن که ظاهر مژه هایتان مانند روز اولی که اکستنشن انجام دادید باشد باید به صورت مرتب و هر روز آن ها را شانه کنید. برای این کار می توانید از یک برس نرم مانند برس ریمل استفاده کنید و به مژه ها و ابروهایتان حالت بدهید. بعد از آن به کمک انگشتانتان حالت دلخواهتان را به مژه ها بدهید.

با احتیاط از لوازم آرایشی استفاده کنید.

بعد از اکستنشن مژه نیازی به ریمل نخواهید داشت زیرا حتی ریمل هایی که ادعا می کنند خطری برای اکستنشن مژه ندارند به آن ها آسیب می زنند. سعی کنید برای این ناحیه از لوازم آرایشی استفاده کنید که بر پایه آب هستند و به راحتی با آب پاک می شوند. لوازم آرایشی ضد آب باعث آسیب به اکستنشن و ضعیف شدن چسب آن می شوند.

سعی کنید چشم هایتان را ماساژ و مالش ندهید و از سایه چشم پودری نیز استفاده نکنید زیرا ذرات پودری آن ممکن است در چسب اکستنشن نفوذ کرده و از لحاظ بهداشتی مشکل ایجاد کند.

اکستنشن مژه

۴ راه حل برای تقویت مژه بعد از ریموو کدام اند؟

ممکن است برخی از افراد مدتی بعد از اکستنشن مژه، به علت های مختلفی از آن خسته شده و بخواهند آن را ریموو کنند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید باید به فکر تقویت مژه های طبیعی خود باشید تا دوباره زیبایی آن ها را به دست آورید. در ادامه راه های تقویت مژه بعد از ریموو اکستنشن را برای شما ذکر می کنیم.

استفاده از سرم های تقویتی

یکی از راه هایی که برای تقویت مژه هایتان می توانید انجام دهید این است که سرم های تقویتی تهیه کنید و با استفاده از ریمل مخصوص آن، مواد مغذی را به مژه هایتان برسانید تا بعد از مدتی شاهد پرپشت شدن و بلندتر شدن آن ها شوید.

استفاده از رژیم غذایی سالم

شما باید به رژیم غذایی خود توجه ویژه داشته باشید و از مواد سالم تغذیه کنید به نحوی که در طول روز مواد معدنی و انواع ویتامین های مورد نیاز برای سلامتی بدن و رشد و تقویت مژه و موهایتان را دریافت نمایید. با این کار می توانید به صورت کاملا طبیعی و سالم، موها، مژه ها و اندامی سالم داشته باشید. رساندن مواد مغذی و ویتامین ها به بدن و سپس به مژه ها، خود به خود در تقویت و رشد و افزایش زیبایی آن ها موثر خواهد بود.

استفاده از پاک کننده های سالم

بعد از ریموو هم باید به حفظ بهداشت مژه هایتان توجه کنید. برای این کار می توانید از پاک کننده های آرایشی دارای عصاره بابونه استفاده کنید و شب ها قبل از آن که بخوابید از تقویت کننده مژه حتما استفاده کنید تا فردا جذب ریشه مژه ها شود.

استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی

می توانید برای تقویت مژه هایتان از روغن های گیاهی و کاملا طبیعی استفاده کنید. به این منظور روغن های طبیعی زیتون، نارگیل، کرچک و … بسیار گزینه مناسبی هستند. علاوه بر این ها می توانید کپسول ویتامین E تهیه کرده و روغن موجود در آن را تخلیه کنید. سپس به آرامی و با نوک انگشتان، آن را بر روی مژه هایتان بمالید.

رعایت تمامی نکاتی که در این مقاله ذکر کردیم درباره تقویت مژه بعد از ریموو و حین استفاده از اکستنشن به شما کمک می کند تا در کنار زیبایی، سلامتی مژه هایتان را نیز حفظ نمایید.

مشاوره رایگان درج آگهی