اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه چیست

زیبایی نقش مهمی در اعتماد بنفس افراد دارد و زیبا بودن تمامی اعضای بدن آرزوی هر فردی است در این بین مژه ها نیز مستثنی نیستند. داشتن مژه هایی زیبا بر زیبایی کل صورت تاثیرگذار است به همین دلیل با کمک روش هایی مانند اکستنشن مزه می توان آن ها را زیباتر کرد. در ادامه این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اکستنشن مژه چیست و چه معایبی دارد.

اکستنشن مژه چیست؟

برای افزایش زیبایی چشم ها روش های مختلفی وجود دارد که جدید ترین آن، اکستنشن مژه نام دارد. در این روش که مژه ها تار به تار لا به لای مژه های طبیعی فرد با کمک چسب مخصوصی، چسبانده می شوند. به همین دلیل شباهت زیادی به مژه های طبیعی خواهد داشت. با کمک این روش می توان مژه ها را پر پشت تر و بلند تر کرد. به همین دلیل اگر می خواهید مژه هایی بلند، پر پشت و زیبا داشته باشید می توانید با اطلاع از شرایط آن، از روش اکستنشن استفاده نمایید.

۷ نوع سبک اکستنشن مژه کدام است؟

اکستنشن مژه به روش ها و سبک های مختلفی انجام می شود. انتخاب هر کدام از این سبک ها به حالت چشمان شما، فرم مژه های طبیعی شما و سلیقه ای که دارید بستگی دارد. در ادامه ۷سبک و روش اکستنشن مژه را نام می بریم تا با اطلاع از آن ها بتوانید سبک مورد نظرتان را راحت تر انتخاب نمایید.

  • والیوم: در سبک والیوم بین هر دو تار مژه طبیعی، دو تا سه مژه مصنوعی قرار داده می شود به همین دلیل در بین سبک های مختلف، حجم بیشتری را در مژه ها ایجاد خواهد کرد. ضخامت هر مژه در این روش ۵/۰ است که باعث افزایش حجم مژه ها می شود.
  • مگاوالیوم: سبک دیگر اکستنشن مژه، مگاوالیوم نام دارد که برای پر پشت شدن مژه ها بسیار کاربردی است زیرا در این روش از مژه های مصنوعی با ضخامت ۳/۰ و ۵/۰ استفاده می کنند تا افرادی که مژه های کم پشتی دارند، به حجم دلخواهشان دست پیدا کنند.
  • اسپایکی: در این سبک اکستنشن مژه، تک تک تار های مژه مصنوعی یکی یکی به تک تک تار های طبیعی مژه چسبانده می شوند و آن ها را پر رنگ تر می کنند. نحوه قرار گرفتن مژه ها در این روش، به حالت چشمان شما بستگی دارد و در بعضی اوقات می تواند، نواقص پلک را بپوشاند. به طور کلی اگر به دنبال ترکیبی از سبک های کلاسیک، والیوم، مگا والیوم هستید، می توانید سبک اسپایکی را امتحان کنید.
  • گربه ای: در سبک اکستنشن مژه گربه ای، تارهای مژه مصنوعی به صورت یکسان و هم اندازه مورد استفاده قرار نمی گیرند. برای گوشه خارجی چشم ها از تارهای مژه مصنوعی بلند تر و بیشتری استفاده می شود تا چشم ها حالتی کشیده تر پیدا کنند و به اصطلاح، گربه ای شوند. در صورتی که چشم های شما گرد و یا نزدیک به هم هستند، می توانید به سراغ این روش اکستنشن مژه بروید و حالتی کشیده به چشمان خود بدهید پس با این اوصاف، این روش برای چشم بادامی ها توصیه نمی شود.
  • سنجابی: در صورتی که حالت چشم های شما افتاده و بی حالت است بهتر است به سراغ سبک اکستنشن مژه سنجابی بروید. در این روش، طول و اندازه مژه های مصنوعی در قسمت وسط و میانی، بلند تر از سایر قسمت ها است اما حجم آن ها در تمامی قسمت ها یکسان می باشد به همین دلیل با این روش می توان چشم ها را درشت تر نشان داد.
  • کلاسیک: سبک معروف دیگر در اکستنشن مژه، کلاسیک نام دارد که در آن بین هر دو تار مژه طبیعی، یک تار مژه مصنوعی با ضخامت ۴/۰ قرار داده می شود. همین مسئله باعث ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا در مژه ها می شود.
  • هیبریدی: سبک هیبریدی در اکستنشن مژه، نظم و قانون خاصی ندارد و حالت نامرتبی به مژه ها می دهد. امروزه خیلی از افراد طرفدار این سبک اکستنشن مژه می باشند. در این روش، از چسب کم تری استفاده می شود و حالتی ظریف و سبک را در مژه ها ایجاد می کند.

عوارض و معایب اکستنشن مژه چیست؟

هر روشی که برای افزایش زیبایی افراد انجام می شود اگر به صورت اصولی و توسط افراد ماهر و با تجربه انجام نشود، ممکن است عوارض و معایبی را به دنبال داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب اکستنشن مژه می پردازیم.

  • برخی از افراد ممکن است به چسب اکستنشن حساسیت داشته باشند که در این صورت باعث خارش، درد و سوزش چشم و پلک می شود.
  • ممکن است به خاطر فشاری که بر روی مژه های طبیعی افراد وارد می شود، به مرور زمان مژه های طبیعی فرد، از بین بروند و بریزند.
  • احتمال ورم چشم در بعضی از افراد وجود دارد.
  • احتمال عفونت چشم یا قرنیه وجود دارد.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

طول عمر و ماندگاری اکستنشن مژه به عوامل مختلفی از جمله نحوه مراقبت و نگه داری از آن، چسب و موادی که در آن استفاده شده است و … بستگی دارد. در صورتی که به درستی از آن ها مراقبت شود و از مواد با کیفیت و مرغوب در آن ها استفاده شده باشد، می توان ماندگاری اکستنشن مژه را بالا برد تا مدت زمان بیشتری بتوان از آن ها استفاده کرد.

قیمت اکستنشن مژه چقدر است؟

از آن جایی که مژه بسیار نزدیک به چشم است در هنگام ارتباط با آن باید تمامی شرایط بهداشتی رعایت شود و از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شود. پس برای اکستنشن مژه به سراغ افراد ماهر، با تجربه و معتبر بروید تا آسیبی به پلک و چشم هایتان وارد نشود. قطعا کار چنین افرادی قیمت بیشتری نسبت به سایر افراد معمولی دارد که ممکن است شما را وسوسه کند ولی یادتان باشد به خاطر زیبایی، سلامتی تان را فدا نکنید.

قیمت اکستنشن مژه به عوامل مختلفی از جمله روش و نوع اکستنشن، فردی که این کار را انجام می دهد و … دارد به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و دقیق برای آن مشخص کرد به همین دلیل برای اطلاع از قیمت ها بهتر است با مراکز معتبر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان درج آگهی