بهترین برندهای لوازم آرایش

بهترین برندهای لوازم آرایش

انسان میل به زیبایی دارد اما این میل در خانم ها بیشتر است. خانم ها دوست دارند زیبایی خود حفظ کنند و آن را افزایش دهند به همین دلیل از لوازم آرایش استفاده می کنند برخی از افراد نیز با استفاده از برخی از گیاهان به فکر زیبایی خود هستند. در دنیای امروز لوزام آرایشی تنوع بسیار زیادی دارد و برند های زیادی در سراسر دنیا مشغول به ساخت لوازم آرایش هستند. در این جا قصد داریم بهترین برندهای لوزام آرایش را برای شما بیان کنیم تا انتخاب را برای شما راحت تر کرده باشیم.

ویژگی های بهترین برند های لوازم آرایشی در سراسر دنیا

  • این برندها محصولاتی با کیفیت تولید می کنند.
  • در صورت استفاده طولانی مدت از محصولاتشان، طراوت و شادابی صورت حفظ خواهد شد.
  • محصولاتشان از تنوع بالایی برخوردارند و به نیازهای سلایق مختلف پاسخ می دهند.
  • قیمت آن ها مناسب است.
  • ماندگاری این محصولات بالا است.

در ادامه بهترین برندهای لوازم آرایش را به شما مرفی خواهیم کرد.

محصولات آرایشی Mac

معروف ترین برند لوازم آرایشی در دنیا، Mac است علاوه بر این جزء سه برند مطرح دنیا در این زمینه است پس افراد زیادی تا به حال نام آن را شنیده اند. سلبریتی های معروفی در دنیا از این برند استفاده می کنند مانند لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام و … کیفیت و تنوع محصولات آرایشی Mac بالا است به همین دلیل نسبت به سایر برندها، قیمت بالاتری دارد اما اگر کیفیت و تنوع برایتان اهمیت دارد پس با این موضوع مشکلی نخواهید داشت. محصولات آرایشی Mac کیفیت و ماندگاری بالایی دارند، محصولات آن در نوع خود کامل ترین است و طبق مد روز تولیدات خود را به بازار عرضه می کند.

محصولات آرایشی Huda Beauty

یکی از پر فروش ترین و بهترین برندهای آرایشی مخصوصا در خاورمیانه، محصولات آرایشی Huda Beauty است. با محصولات این برند می توانید یک میکاپ عالی را تجربه کنید. می توان گفت تقریبا تمامی محصولات این برند بدون مواد شیمیایی تولید می شوند در نتیجه نگران آلرژی های پوستی ناشی از استفاده از آن ها، نباشید. این برند توسط هدی کتان در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و اکنون جزء ثروتمند ترین میکاپ آرتیست های دنیا به حساب می آید.

محصولات آرایشی Anastasia

حدود دو دهه پیش برند Anastasia مطرح شد و به مرور زمان جزء لیست بهترین برندهای لوازم آرایش قرار گرفت. این برند دارای پالت های سایه در انواع طیف رنگ است که جذابیت خاصی برای مشتریان خود دارد. این برند حامی حقوق حیوانات است و با این کار، توجه بسیاری از افراد مخصوصا میکاپ آرتیست ها را به سمت خود جلب کرده است. برند Anastasia توانسته است که ارزش رسانه ای بالایی را از آن خود کند.

محصولات آرایشی Estee Lauder

یکی دیگر از معروف ترین برند های لوازم آرایشی در دنیا، برند Estee Lauder است که در فهرست بهترین محصولات پوستی خارجی نیز خود را جای داده است. این برند محصولاتی در زمینه لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و عطر به صورت تاثیر گذار و خلاقانه تولید می کند. به خاطر تنوع محصولاتی که این برند دارد، خانم ها در سراسر دنیا حتما یکی از محصولاتش را در سبد خرید خود قرار می دهند و میکاپی بدون نقص را با آن ها تجربه می کنند.

محصولات آرایشی Dior

محصولات برند Dior ساخت کشور فرانسه است که در هر درجه ای بی نقص و کاملا خلاقانه تولید شده اند. بهتر است حداقل یک بار از محصولات این برند استفاده کنید و کیفیت بالای آن ها را تجربه کنید زیرا برند Dior به خاطر داشتن کیفیت بالای محصولات خود جزء بهترین و معروف ترین های دنیا است. این برند علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات مراقبتی مانند سرم چشم، سرم آبرسان و … نیز تولید می کند که مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها واقع شده است.

محصولات آرایشی Nars

محصولات برند Nars محصول کشور فرانسه است. هدف این برند این است که زیبایی طبیعی بانوان را ارتقا ببخشد و بدین منظور به خصوصیات هر فرد توجه دارد. محصولات این برند از کیفیت بالا، تنوع عالی با زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است به همین دلیل مورد پسند خیلی از خانم ها قرار گرفته است. به عنوان مثال رژگونه orgasm که یکی از محصولات این برند است دارای ترکیب رنگی عالی از صورتی و هلویی می باشد و توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.

محصولات آرایشی Clinique

یکی از محبوب ترین برند های لوازم آرایشی در آمریکا، برند Clinique است. این برند جزء برند های عالی در زمینه محصولات مراقبت از پوست نیز به حساب می آید. این برند تمرکز خود را بر روی شخصی سازی محصولات آرایشی قرار داده است تا متناسب با رنگ و نوع پوست افراد، محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کند. محصولات مراقبت از پوست این برند علاوه بر ایجاد درخشندگی و لطافت در پوست، جوش ها را نیز از بین خواهد برد.

محصولات آرایشی Lancome

برند Lancome محصول کشور فرانسه است و تولیدات خود را به سراسر دنیا عرضه می کند. برند Lancom  علاوه بر لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست نیز تولید می کند که یکی از بهترین آن ها، کرم جوان کننده است که احساس فوق العاده ای را در فرد ایجاد می کند. علاوه بر این ها، عطر های تولید شده توسط این برند، بسیار عالی است و ارزش یک بار استفاده را حتما دارد.

محصولات آرایشی Laura Mercier

برند Laura Mercier در صنعت لوازم آرایشی، پیشرو است و به خاطر تولیدات خود، مورد ستایش قرار گرفته است. این برند به تولید محصولات ضد حساسیت می پردازد به همین دلیل افرادی که پوست های حساسی دارند می توانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند.

محصولات آرایشی LOreal

شاید بتوان گفت که برندی که در صنعت زیبایی دنیا پیشرو  است، برند L Oreal می باشد. محصولات این شرکت که ساخت فرانسه است در زمینه تولید لوازم آرایش، جزء بزرگ ترین و پرفروش ترین برند های دنیا به حساب می آید. این برند علاوه بر تولید لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو نیز تولید می کند. با محصولات L Oreal آرایشی شیک و زیبا خواهید داشت.

محصولات آرایشی Chanel

برند Chanel به شما کمک می کند تا همیشه بدرخشید و شیک و زیبا باشید. شاید این برند بیشتر به خاطر عطر های جذابی که تولید می کند مشهور شده اما در زمینه تولید محصولات آرایشی نیز موفق است.

با اطلاع از بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی، به فکر سلامت پوست خود باشید تا ضمن ارتقا زیبایی خود، سلامت پوست خود را نیز حفظ کرده باشید.

مشاوره رایگان درج آگهی