آموزش میکاپ به سبک کره ای

آموزش میکاپ به سبک کره ای

در سراسر دنیا خانم ها به سبک خودشان آرایش می کنند به طوری که اکنون میکاپ های مختلفی داریم از جمله اروپایی، عربی یا خلیجی، شرقی و … یکی از سبک های زیبا و پرطرفدار در میکاپ، سبک کره ای است. میکاپ کره ای زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و تغییرات طبیعی و دلچسبی در چهره فرد ایجاد می کند. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره میکاپ به سبک کره ای دریافت کنید با ما همراه باشید زیرا قرار است این سبک گریم و میکاپ را به شما آموزش دهیم.

ویژگی های میکاپ به سبک کره ای

میکاپ کره ای خیلی ملایم و طبیعی است. آن ها علاقه ای به میکاپ های غلیظ ندارند و همیشه سعی می کنند به نحوی آرایش کنند که خیلی غیر طبیعی به نظر نرسد. در میکاپ به سبک کره ای سعی نمی شود که پوست فرد تیره یا برنزه شود. از آن جایی که کره ای ها اکثرا دارای پوست سفید، چشمان پف کرده و بادامی و لب هایی درشت دارند، به نحوی آرایش می کنند که زیبایی ملایم و دلچسبی به دست آورند.

مراحل میکاپ به سبک کره ای ها

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که دوست دارید مانند کره ای ها خیلی ملیح و ملایم آرایش کنید، مراحل زیر را به دقت مطالعه نمایید.

اول از پرایمر استفاده کنید.

پرایمر آمادگی پوست شما برای میکاپ بالا می برد و همچنین باعث افزایش ماندگاری آن در طول روز خواهد شد. بهتر است با نوک انگشتان خود پرایمر را به صورتتان بزنید و آن را در قسمت های مختلف پخش نمایید. اگر قسمت های کوچک را نمی توانید با انگشت پرایمر بزنید می توانید از براش آرایشی کوچک استفاده نمایید.

اکنون کرم پودر بزنید.

کرم پودر را متناسب با نوع و رنگ پوستتان انتخاب نمایید. همانطور که گفتیم میکاپ به سبک کره ای، میکاپی ملایم و ساده است در نتیجه نباید از کرم پودر هایی استفاده کنید که رنگ پوستتان را خیلی تغییر می دهد. کرم پودر را به کمک براش مخصوص به پوست خود بزنید.

از کانسیلر استفاده نمایید.

با کمک کانسیلر سیاهی و گودی زیر چشمان تان را بپوشانید. سایر ایرادات پوست خود مانند جای جوش و زخم، لک ها و … را با کمک کانسیلر می توانید مخفی نمایید. اگر می خواهید کانسیلر را به زیر چشمانتان بزنید ابتدا مقدار کمی از آن را به قسمت دلخواهتان بزنید سپس به کمک قسمت باریک و نوک تیز بیوتی بلندر آن را به خوبی پخش نمایید.

استفاده از پنکیک

پنکیک آرایشی کرم پودری خشک و فشرده است که باعث مات شدن آرایش پوستتان می شود. با براش مخصوص، مقداری از پنکیک را بردارید و با حرکات آرام روی صورت خود پخش نمایید.

به ابروهایتان حالت بدهید.

از سایه ابرویی استفاده کنید که همرنگ ابروهای خودتان است. سپس با کمک آن اطراف ابروهایتان را بکشید و آن ها را فرم بدهید. توجه داشته باشید که ابروها نباید کادربندی شوند بلکه صاف و طبیعی باید به نظر برسند. حالا کمی از سایه ابرو را به داخل ابروهایتان نیز بکشید تا پر پشت و پر رنگ به نظر برسند.

البته نباید از مداد ابرو تیره استفاده بشود. سعی کنید از مداد ابرو کمرنگ استفاده کنید و فقط ابروهایتان را به صورتی آرایش کنید که مرتب به نظر برسد زیرا ابروهای کره ای ها حالتی ندارد و صاف است و همین باعث عروسکی شدن چهره شان می شود.

به اطراف ابرو ها کانسیلر بزنید.

برای تمیز به نظر رسیدن دور ابروها، مقدار کمی از کانسیلر را در اطراف ابروها استفاده کنید. شاید سایه ابرو باعث تیره شدن دور ابروها شده باشد که با این کار، تیرگی ها از بین خواهند رفت.

چشمانتان را آرایش کنید.

در میکاپ کره ای، برای سایه چشم ها باید از رنگ های روشن و ملایم مانند صورتی، بژ، بنفش و … استفاده بشود. سایه را به پلک بالا و پایین خود بزنید. وقتی که کار سایه زدن تمام شد، مقداری سایه براق سفید با کمک انگشت خود به وسط پلک بالایتان بزنید. با این کار باعث برجسته به نظر آمدن آن ها می شوید.

خط چشم بکشید.

خط چشم ژله ای را با کمک براش مخصوص خط چشم باید روی پلک بالا و نزدیک به خط مژه خود بکشید. توجه داشته باشید که خط چشمتان باید بسیار باریک و نازک باشد. در میکاپ کره ای نباید مانند میکاپ اروپایی خط چشم را بالا برد مانند خط چشم گربه ای بلکه باید در راستای پلک، خط چشم را نیز پایین آورد.

زیر چشمانتان سایه چشم اکلیل دار بزنید.

یک سایه مدادی شاین و اکلیل دار به رنگ روشن انتخاب کنید و خیلی کم به زیر چشمان خود بزنید. در میکاپ کره ای از اکلیل برای زیر چشم استفاده می شود.

میکاپ چشمتان را تمام کنید.

برای پر رنگ تر و براق تر شدن خط چشم خود، بر روی خط چشم ژله ای که قبلا کشیدید، خط چشم مایع یا ماژیکی بزنید. با فر مژه، مژه هایتان را حالت بدهید سپس از ریمل استفاده کنید.

رژگونه بزنید.

برای رژگونه از رنگ های ملایم استفاده کنید. برای رژگونه زدن به سبک کره ای، هرگز از رنگ های تیره مانند نارنجی، آجری، قهوه ای و … استفاده نکنید. خود کره ای ها چون پوست سفیدی دارند از رنگ صورتی برای رژگونه خود استفاده می کنند. رژگونه باعث روح بخشیدن و افزایش طراوت پوست شما خواهد شد.

حالا نوبت رژلب است.

اگر دقت کرده باشید در میکاپ کره از خط لب استفاده نمی شود و همه چیز کاملا طبیعی و ملایم به نظر می رسد. در میکاپ به سبک کره ای، ابتدا باید با یک رژلب خیلی ملایم لب هایتان را آرایش کنید. سپس به قسمت درونی لب ها مقداری لاک لب قرمز گوجه ای بزنید. با استفاده از گوش پاک کن، لاک لب را بر روی لب هایتان پخش کنید تا طبیعی به نظر برسد. در آخر باز هم قسمت بیرونی لب هایتان را از همان رژلب ملایم بزنید.

اکنون شما به سبک کره ای ها میکاپ کردید و چهره ای عروسکی با آرایشی ملایم و دوستداشتنی دارید. کره ای ها دوست دارند کاملا ملایم و طبیعی آرایش کنند و از غلیظ شدن آرایششان استقبال نمی کنند. شما می توانید از این سبک از میکاپ برای آرایش های روزانه خود استفاده کنید زیرا آرایشی غلیظ و پر رنگ و لعاب نیست و برای سر کار و سایر اماکن عمومی مناسب می باشد.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی