بهترین رنگ موها برای عید ۱۴۰۱

بهترین رنگ موها برای عید 1401

اواخر زمستان اکثر افراد به دنبال تغییر در ظاهر خود و زندگیشان هستند تا با روحیه و انرژی بالایی وارد سال جدید بشوند. یکی از تغییراتی که بر روحیه خانم ها تاثیر زیادی دارد، عوض کردن رنگ مو است. رنگ مویی جدید می تواند فرد را متناسب با شروع فصل و سال جدید تغییر دهد. اگر به دنبال رنگ موهای مناسب برای عید امسال یعنی ۱۴۰۱ هستید ما را دنبال کنید چون قرار است بهترین رنگ موها را در این باره به شما معرفی کنیم.

رنگ مو بلوند لوکس

با این رنگ مو چهره شما بسیار جذاب خواهد شد. در این رنگ مو هم رنگ پایه و هم هایلایت را از رنگ موی بلوند خیلی روشن به کار می برند که می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را برای شما ایجاد کند.

رنگ مو مسی

رنگ مو مسی برای کسانی که دوست دارند سنشان کمتر به نظر برسد و در عین حال جذابیت داشته باشند، مناسب است. رنگ موی مسی در حقیقت نوعی رنگ توت فرنگی کم رنگ است و بر روی موهایی که به صورت طبیعی قرمز هستند و یا بلوند اند، جذابیت و زیبایی خاصی دارد. در صورتی که موهایتان قرمز رنگ است برای به دست آوردن رنگ موی مسی می توانید رنگ پایه مو را بالا برده و سپس موهایتان را هایلایت کنید. برای آن که بتوانید به این رنگ مو برسید رنگ پایه مو باید خیلی کمرنگ باشد در حد رنگ مو بلوند.

رنگ مو قهوه ای قارچی

رنگ موی قهوه ای قارچی رنگی خنثی است که حالتی زیبا و چند بعدی را در موهای شما ایجاد می کند و هایلایت فراوانی دارد. این رنگ مو مانند رنگ قارچ در پایین روشن و در بالا تیره است و تناژ آن سرد می باشد. اگر جزء افرادی هستید که می خواهید سفیدی موهایتان را با رنگ پوشش دهید این رنگ جزء بهترین گزینه ها برای شما است.

رنگ مو بالیاژ نسکافه ای دودی تیره

این رنگ مو سیاه نیست اما خیلی تیره و نزدیک به رنگ سیاهی است و متانت و وقار چهره را در کنار جذابیت آن، بالا می برد. با این رنگ مو تشخیص جزئیات شاید کار سختی باشد اما همه با دیدن شما متوجه تغییراتی در صورتتان خواهند شد.

رنگ مو بالیاژ بلوند

با این رنگ مو چهره ای مجلسی به دست می آورید اما باعث می شود سن شما بالاتر به نظر برسد و در عین حال جذاب و شیک است. رنگ موهای روشن باعث درخشش بیشتر چهره شما خواهند شد جدای از این که چه رنگ پوستی دارید.

رنگ مو قهوه ای عسلی دودی

این رنگ مو سن شما را پایین نشان می دهد و جزء رنگ موهای زیبا و جذاب است. این رنگ مو برای انواع رنگ پوست مناسب است اما چون تناژ سردی دارد برای پوست های روشن جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

رنگ مو خرمایی تیره

این رنگ مو بسیار جذاب و محبوب است اما از شدت تیرگی به سیاهی می زند و در زیر برخی از نورها سایه های قهوه ای در آن دیده می شود و در زیر نورهای دیگر به رنگ سیاه دیده خواهد شد. این رنگ مو برای افرادی که دوست دار رنگ موهای تیره هستند گزینه مناسبی است.

 رنگ مو هایلایت در کنار قاب صورت

اگر می خواهید برای عید امسال یک تغییر اساسی داشته باشید می توانید بر روی پایه رنگ موی طبیعی خودتان چند تیکه هایلایت ایجاد کنید. برای جذابیت بیشتر قسمت های نزدیک به صورتتان را تکه های بیشتری هایلایت انجام دهید. این رنگ مو شبیه بالیاژ خواهد بود اما کمی تیره تر از آن. افرادی که می خواهند رنگ طبیعی موهایشان را حفظ کنند و در عین حال، تغییر زیادی هم داشته باشند می توانند از این سبک استفاده کنند.

آمبره موی بلند

اگر می خواهید در اثر رنگ کردن، موهایتان آسیب کمی ببیند و در عوض تغییر خوبی در موهایتان ایجاد کرده باشید، می توانید آن ها را آمبره نمایید. در این سبک، رنگ به ریشه موها برخورد نمی کند و ریشه موها به رنگ طبیعی و در اواسط و انتهای موها، رنگ بر روی مو قرار می گیرد و حالت زیبایی را در آن ایجاد می نماید.

رنگ مو یاسی

اگر از رنگ موهای تیره و مشکی خسته شده اید و به دنبال یک تنوع اساسی هستید می توانید این رنگ مو را امتحان کنید. بعد از هر بار شستشو این رنگ مو تغییر می کند و می تواند جذابیت بیشتری را در موهای شما ایجاد کند. توجه داشته باشید این نوع رنگ موها به مراقبت های بیشتری احتیاج دارند.

رنگ مو بلوند کره ای

عید امسال می توانید جذابیت و گرمی خاصی را در چهره خود با این رنگ مو ایجاد کنید. این رنگ مو تناژ گرم دارد و در آن هایلایت های طلایی رنگ زیبایی به چشم می خورد که طبیعی تر از رنگ های سرد تر مانند یخی می باشد. برای محافظت و تقویت مو بعد از این رنگ مو، باید دقت داشته باشید و از ماسک مو و سرم های تقویتی استفاده نمایید.

برای عید امسال می توانید از میان رنگ های قهوه ای یکی را انتخاب نمایید مانند قهوه ای فندقی، بالیاژ قهوه ای، قهوه ای کاراملی و … برای امسال می توانید رنگ هایی که اشاره کردیم و رنگ هایی که قرمزی دارند و یا تناژ زردی زیادی داشته و گرم اند را امتحان کنید. رنگ های فانتزی نیز جذابیت و تنوع بسیار زیادی را برای شما ایجاد می کنند اما نیاز به مراقبت زیادی دارند زیرا عمر کوتاهی خواهند داشت. تمامی این رنگ ها برای عید ۱۴۰۱ محبوب خواهد بود و حتما مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیرد.

نکته پایانی

رنگ کردن مو ها کار جذابی است که می تواند هم تغییری در زیبایی چهره ایجاد کند و هم آن که حس و حال فرد را عوض کند. اما به این نکات توجه داشته باشید :

  • برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از رنگ موهای معتبر استفاده کنید.
  • بین هر بار رنگ کردن مو حدود سه ماه فاصله بیندازید.
  • بعد از رنگ کردن مو، تار های مو خشک می شوند به همین دلیل باید به کمک سرم های تقویتی و ماسک موها از آن ها محافظت کنید و رطوبت لازم را به آن ها برسانید.
مشاوره رایگان درج آگهی