ترند آرایشی در سال ۱۴۰۱

ترند آرایشی در سال 1401

همه افراد تمایل به زیبایی دارند اما این حس در بین خانم ها بیشتر است. آرایش کردن به سبک و مد سال حس خوبی را به فرد می دهد و احساس جوانی، شادابی و به روز بودن را در فرد ایجاد می کند. به همین دلیل است که ما می خواهیم به ترند آرایشی در سال ۱۴۰۱ بپردازیم و شما را با این آرایش ها آشنا کنیم.

ترند آرایشی در سال ۱۴۰۱ کدام است؟

در سال های اخیر به خاطر شیوع کرونا همه افراد در بیرون از منزل از ماسک استفاده کرده اند و همچنان این روند ادامه دارد. به همین دلیل بیشتر چشمان افراد در معرض دید است و اگر فرد به آرایش کردن تمایلی داشته باشد بیشتر می تواند بر روی چشمانش مانور بدهد. با توجه به شرایط پیش آمده در سال ۱۴۰۱ نیز آرایش هایی که در ادامه می خوانیم، ترند هستند.

چهره بدون میکاپ

با توجه به توضیحاتی که درباره کرونا دادیم افراد بیشتر زمان خود را در منزل می گذرانند و شاید بتوان گفت که چهره بدون میکاپ خود را قبول کرده اند و به علت زدن ماسک و … از آرایش زیاد خودداری می کنند. هنوز هم افرادی هستند که این روند را می خواهند در سال ۱۴۰۱ نیز دنبال کنند پس نگران نباشید چهره بدون آرایش و میکاپ در امسال نیز ترند خواهد بود.

میکاپ نچرال

یکی از سبک های پر طرفدار میکاپ، میکاپ نچرال است که زیبایی و جذابیت آن به توضیح خاصی نیاز ندارد. مهم ترین پایه در میکاپ نچرال، داشتن پوستی شفاف و شاداب است به همین دلیل اگر به دنبال این سبک از میکاپ هستید باید همیشه مراقب زیبایی پوستتان باشید. شاید برخی از افراد فکر می کنند که در این سبک میکاپ نباید از هیچ گونه اوازم آرایشی استفاده کنند در صورتی که اینگونه نیست. اگر می خواهید به این سبک آرایش کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • باید از کرم پودر به اندازه مناسب استفاده کنید تا چهره شما خسته و گرفته به نظر نرسد البته از زدن کرم پودر زیادی خودداری کنید. توجه داشته باشید قبل از کرم پودر زدن، بر روی قسمت های برجسته صورت مانند نوک بینی، گونه ها و چانه از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • برای این سبک از میکاپ باید از رنگ های نود استفاده کنید در نتیجه از استفاده ی رنگ های مختلف در آرایش خودداری کنید. از مژه مصنوعی استفاده نکنید و در عوض در حد معمولی ریمل بزنید.
  • برای شاداب شدن و جذابیت صورت خود می توانید از رژگونه هلویی یا صورتی ملایم استفاده کنید. از بالم لب استفاده کنید تا لب هایتان مواد مغذی را دریافت کرده و برای رژلب آماده شوند. از رژلب های ملایم به رنگ نود یا تمشکی روشن استفاده کنید. اکنون شما یک میکاپ نچرال فوق العاده بر چهره خود دارید.

ابروهای پر و لیفت شده

با توجه به نظر متخصصان آرایشی، در سال ۱۴۰۱ ابروهای پر و کرکی به گونه ای که به ظاهر لیفت شده اند، ترند آرایشی هستند. حتما شما هم با افرادی که ابروهای این مدلی دارند برخورد داشته اید. در این سبک، هر چقدر ابروها پرتر باشند از جذابیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

پوست ابریشمی و اندکی براق

در سال ۱۴۰۱ باید به دنبال داشتن پوستی صاف و براق باشید. به همین دلیل نیازی نیست به مقدار زیاد از انواع کرم پودرها استفاده نمایید بلکه به این فکر باشید تا با استفاده از محصولات مراقبت پوستی پوستی سالم، زیبا و درخشان داشته باشید. البته می توانید از هایلایتر و رژگونه هایی که مایع هستند و دارای بافت سبکی هستند نیز استفاده نمایید.

سایه چشم براق و شاین دار

در سال ۱۴۰۱ بیشتر افراد به دنبال سایه چشم های براق و شاین دار هستند که رنگ های پاستلی و روشن دارند. با به کاربردن رنگ های پاستلی در آرایش خود، شادابی و سرزندگی را در چهره خود ایجاد خواهید کرد پس این سبک آرایشی علاوه بر فصل بهار برای تمامی فصول مناسب خواهند بود. شما نیز می توانید از سایه چشم هایی به رنگ صدفی، صورتی کم رنگ، بنفش کم رنگ، آبی پاستلی و … استفاده کنید. توجه داشته باشید برای امسال سایه چشم های تیره و غلیظ مانند دودی، سورمه ای، قهوه ای تیره و … ترند نیستند.

آرایش لب ها و کانتور کردن لب

یکی از ترند های آرایشی در سال ۱۴۰۱ کانتور کردن لب یعنی استفاده از خط لب بر روی لب ها می باشد. این سبک از آرایش لب مربوط به دهه ۹۰ است که امسال نیز ترند شده است. برای آن که ظاهر کانتور شده ای به لب هایتان بدهید ابتدا باید با خط لب دور تا دور لب هایتان را مشخص کنید سپس با رژلب رنگ نود آن را آرایش کنید.

همچنین می توانید به جای این کار با استفاده از رژلب های ملایم به رنگ های هلویی، صورتی کم رنگ، مرجانی و … یا تینت لب و یا رژ لب مایع، لب هایتان را آرایش نمایید. برای فصل زمستان امسال نیز می توانید از رژلب رنگ نود استفاده کنید.

خط چشم گرافیکی

با توجه به نظر متخصصان آرایشی و میکاپ آرتیست ها استفاده از خط چشم های گرافیکی و غیر معمول، یک روش بسیار خلاقانه در کشیدن خط چشم است که اگر با رنگ های جیغ و نئونی و پاستلی همراه شود تغییر اساسی در چهره فرد برای سال جدید ایجاد خواهد کرد.

خط چشم مشکی همیشه و همه جا مورد پسند است اما برای سال ۱۴۰۱ می توانید خط چشم های رنگی را نیز تجربه کنید. رنگ هایی مانند سورمه ای، آبی، نقره ای، صورتی و بنفش برای امسال ترند محسوب می شوند می توانید آن ها را امتحان کنید.

رژگونه ملایم

استفاده از کرم پودر به تنهایی باعث بی روح شدن چهره می شود به همین دلیل شما باید با کمک رژگونه به چهره تان شادابی و سرزندگی بدهید. سعی کنید امسال همانطور که گفتیم از رژگونه های مایع و ملایم استفاده کنید و بیشتر به دنبال رنگ های طبیعی مانند هلویی، صورتی کم رنگ و مرجانی باشید. در استفاده از رژگونه زیاده روی نکنید و خیلی ملایم آن را بر سیب گونه ها پخش نمایید.

در سال ۱۴۰۱ ترند آرایشی بیشتر بر روی سبک های آرایشی طبیعی با رنگ های ملایم و روشن تاکید دارد. رنگ هایی که شادابی، طراوت، زیبایی و جذابیت را در چهره افراد بیشتر می کند.

مشاوره رایگان درج آگهی