چه رنگ موهایی برای پوست برنزه مناسب تر است؟

بهترین رنگ موهای ناسب برای پوست برنزه

رنگ مو تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره افراد دارد به همین دلیل است که انتخاب یک رنگ موی مناسب با رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید بدانید چه رنگ موهایی برای پوست برنزه مناسب تر است حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم بهترین و مناسب ترین رنگ مو برای شما را معرفی نماییم.

بهترین رنگ موهای قهوه ای مناسب برای پوست برنزه کدامند؟

پوست های برنزه معمولا ته رنگ گرمی دارند در نتیجه با سایه های گرم خیلی خوب هماهنگ می شوند. به همین دلیل اگر پوست شما برنزه است می توانید از میان رنگ موهای قهوه ای که در ادامه ذکر می کنیم گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قهوه ای طلایی

اگر با پایه رنگ موی قهوه ای شروع کرده اید، قهوه ای طلایی که رنگ مویی درخشان است، انتخابی ایده آل به حساب می آید. ته رنگ عسلی فوق العاده زیبای این رنگ مو در زیر نور خورشید، ظاهری بسیار زیبا را برای شما ایجاد خواهد کرد.

قهوه ای طلایی روشن

اگر دوست دارید تارهای موی تان روشن تر باشد می توانید رنگ موی قهوه ای طلایی روشن را انتخاب کنید. این رنگ مو در کنار تناسب و هماهنگی که با پوست شما دارد، زیبایی شما را برجسته تر خواهد کرد.

قهوه ای شاه بلوطی

رنگ موی قهوه ای شاه بلوطی ابعاد و گرمای موهای شما را افزایش می دهد در عین حال تناسب زیادی با رنگ پوست برنزه شما دارد.

قهوه ای ماهگونی

یکی دیگر از رنگ موهایی که در طیف قهوه ای است و با پوست برنزه هم خوانی دارد، قهوه ای ماهگونی نام دارد. این رنگ مو قرمز مایل به قهوه ای است و ترکیبی عالی از رنگ قرمز و رنگ قهوه ای در میان موهای شما ظاهری زیبا را برای شما ایجاد می کند.

قهوه ای برنزی

قهوه ای برنزی سایه ای سبزه به موهای شما می دهد و با ایجاد یک حس فلزی به آن ها، بین زیبایی و به روز بودن تعادلی زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد.

آمبره قهوه ای تا بلوند

موهای آمبره قهوه ای که انتهای آن ها بلوند است ظاهری بسیار زیبا و شیک را به چهره و موها می دهد. البته ریشه هایی که تیره تر هستند این رنگ مو را در مدت زمان کمتری نگه می دارند.

اگر به طیف رنگ موی قهوه ای علاقه دارید با داشتن پوست برنزه می توانید یکی از این مواردی که نام بردیم را انتخاب نمایید.

بهترین رنگ موهای قرمز مناسب برای پوست برنزه کدامند؟

در صورتی که پوست شما برنزه است و می خواهید یک انتخاب جسورانه برای رنگ موی خود داشته باشید، رنگ موهای قرمز گزینه ای عالی و جذاب به حساب می آیند. در ادامه فهرستی از بهترین رنگ موهای طیف قرمز که برای پوست شما مناسب است را نام می بریم

بهترین رنگ موهای قرمز مناسب برای پوست برنزه کدامند

قرمز خالص

در صورتی که دوست دارید کاملا موهایتان را قرمز کنید، انتخاب رنگ موی قرمز روشن و آتشین یک انتخاب جذاب برای شما خواهد بود. اگر این رنگ را به صورت هایلایت و یا تمام رنگی انجام دهید فرقی نمی کند در هر صورت جذابیت این رنگ کار خود را در افزایش زیبایی شما خواهد کرد.

مس طلایی

در صورتی که می خواهید از رنگ موهای قرمز به روز و جدید استفاده کنید، مس طلایی گزینه ای ایده آل به حساب می آید. در این رنگ موی زیبا ترکیبی فوق العاده از رنگ قرمز و بلوند را در تارهای موی خود خواهید داشت که تناسب جذابی را با رنگ پوست تان برقرار خواهد کرد.

اسکارلت

اگر می خواهید در بین طیف قرمز، رنگ موی تیره تری داشته باشید، رنگ موی اسکارلت پیشنهاد خوبی است. این رنگ مو، ترکیبی از رنگ موی قرمز روشن و بنفش تیره است و تنالیته ای که ایجاد می کند بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

در صورتی که به رنگ موهای طیف قرمز علاقه دارید می توانید از فهرست بالا یکی را انتخاب کنید. مواردی که ذکر کردیم تناسب بیشتری با پوست برنزه شما دارد و ظاهری جذاب و فوق العاده را برای شما ایجاد خواهد کرد.

بهترین رنگ موهای بلوند مناسب پوست برنزه کدامند؟

خانم هایی که پوست برنزه دارند و به دنبال رنگ موهای روشن می گردند، به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم توجه کنند.

بلوند توت فرنگی

در صورتی که بین انتخاب رنگ موی قرمز و بلوند مردد هستید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید، رنگ موی بلوند توت فرنگی بهترین انتخاب خواهد بود. در بلوند توت فرنگی با سایه هایی که در تارهای مو ایجاد می شود شکاف بین رنگ های تیره و روشن به خوبی پوشانده می شود و تعادلی زیبا با رنگ پوست برنزه ایجاد می کند.

بلوند دارچینی

با کمک رنگ موی بلوند دارچینی اندکی ادویه به موهایتان اظافه کنید. در این رنگ مو، به موهای بلوند شما سایه های مسی، خرمایی و … اضافه می شود و ترکیبی فوق العاده به نام ادویه ای را برایتان ایجاد می کند.

بلوند عسلی

رنگ موی عسلی از دیگر رنگ موهای گرمی است که برای پوست برنزه بسیار مناسب است. با کمک این رنگ مو، پوست چهره شما درخشان تر و باز تر می شود.

بلوند کهربایی

در صورتی که به موهای بلوند، رنگ های مسی و قرمز رنگ اضافه شود، رنگ موی بلوند کهربایی ایجاد می شود. در صورتی که به طیف قرمز و بلوند علاقه دارید، این رنگ مو انتخابی جذاب خواهد بود.

بلوند رز

در میان رنگ موهای درخشان و مناسب برای پوست برنزه، بلوند رز ارزش امتحان کردن را دارد. بلوند رز روکش فلزی درخشان به همراه پایه بلوند طبیعی در موهایتان ایجاد می کند و تناسب و هماهنگی زیادی با رنگ پوست برنزه خواهد داشت.

در صورتی که به رنگ موهای بلوند علاقه دارید و به دنبال گزینه ای می گردید که تناسب بیشتری با رنگ پوستتان داشته باشد، مواردی که در بالا ذکر کردیم فهرستی زیبا و جذاب برای شما خواهد بود.

در این مقاله بهترین و مناسب ترین رنگ موها برای پوست های برنزه را ذکر کردیم. توجه داشته باشید در کنار انتخاب رنگ موی زیبا، به فکر حفظ سلامت و طراوت تار های مویتان نیز باشید و حتما از شامپوهای مناسب و سرم های تقویتی استفاده کنید.

مشاوره رایگان درج آگهی