بهترین مدل های شینیون عروس

بهترین مدل های شینیون عروس

یکی از بهترین روز هایی که هر انسانی آن را تجربه می کند روز عروسی است. همه سعی می کنند در روز عروسیشان متفاوت و زیباتر از همیشه باشند تا خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود و همسرشان ایجاد کنند. بر روی عروس تمرکز و توجه بیشتری نسبت به داماد وجود دارد به همین دلیل او سعی می کند بهترین لباس و آرایشگاه را برای روز عروسی خود انتخاب کند. مدل مو و شینیون عروس از اهمیت زیادی برخوردار است و در زیبایی و جذابیت عروس تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل باید به درستی و طبق اصول و معیار های زیبایی انتخاب شود. در ادامه به برخی از مدل ها اشاره می کنیم.

توجه به زیبایی و سلامتی موها

اگر به زودی روز عروسی شما نزدیک است بهتر است عجله کنید و بیشتر از قبل به موهایتان رسیدگی کنید. در صورتی که موهایی آسیب دیده، شکننده، خشک و … دارید بهتر است از چند ماه قبل از عروسی به پزشک متخصص مراجعه کنید تا در صورت لزوم، ویتامین ها و مکمل های مورد نیاز شما را تجویز کند. شما نیز باید با رعایت اصول تغذیه ای به این مسئله کمک کنید. نرم و براق بودن موهای شما تاثیر زیادی بر زیبایی آن دارد به همین دلیل از قبل، سرم ها و ماسک موهای تقویتی تهیه کرده و استفاده کنید تا در روز عروسی موهایی زیبا و شاداب داشته باشید.

مدل شینیون باز

حتما از قبل در سایت های مختلف به دنبال مدل شینیون دلخواه خود هستید. توجه داشته باشید که اگر مدل شینیونی که دوست دارید مدل باز است، باید اندازه موهای شما حداقل تا سرشانه باشد. در صورت کوتاه بودن موهایتان این مدل موها برای شما مناسب و زیبا نبوده و باید به دنبال مدل های شینیون دیگر بگردید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدل لباس شما باید متناسب با مدل موهایتان باشد به عنوان مثال اگر مدل شینیون باز را انتخاب کرده اید بهتر است لباستان بدون آستین و یا دکلته باشد.

شینیون به همراه تاج یا تل عروس

تاج یا تل عروس در همه دوران ها مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه نیز تنوع بسیار زیادی در این اکسسوری مهم وجود دارد که دست شما را در انتخاب مدل دلخواهتان باز می گذارد. شما می توانید متناسب با مدل شینیون، آرایش و لباستان از گیره، تاج یا تل استفاده نمایید و زیبایی خود را دو چندان کنید.

شینیون در کنار استفاده از گردنبند

در صورتی که می خواهید از گردنبند استفاده کنید و یا آن که یقه لباس عروستان کار شده است و می خواهید به چشم بیاید، باید از مدل شینیون های جمع استفاده کنید تا توجه بیننده را به سمت گردن خود ببرید.

در صورتی که در لباستان گیپور گلدار یا دانتل مورد استفاده قرار گرفته است یعنی کار بسیاری روی انجام شده است و در این صورت بهتر است مدل موی شما ساده و شیک باشد.

شینیون موی فردار

یکی از مدل های جذاب برای شینیون، شینیون موهای فردار است که برای موهایی که به رنگ طبیعی هستند بسیار مناسب است. البته بهتر است با آرایشگر خود در این رابطه مشورت کنید تا بهترین مدل شینیون را انتخاب کنید.

توجه رنگ و مرتب بودن موها

بهتر است یک یا دو هفته قبل از روز عروسی موهایتان را مرتب و نوک گیری کنید و از مدل دار کوتاه کردن آن خودداری کنید تا به راحتی شینیون شما انجام شود.

در صورتی که می خواهید ظاهری متفاوت داشته باشید و موهایتان را رنگ کنید سعی کنید به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. بهتر است چند روز قبل از روز عروسی موهایتان را رنگ کنید تا در صورتی که مورد پسندتان نبود، فرصت تغییر آن را داشته باشید.

به آرایشگرتان اعتماد کنید.

آرایشگران حرفه ای در شینیون مو، با اطلاع از اصول آرایشگری، بهترین مدل ها را متناسب با هر چهره انتخاب می کنند. نوع شینیون نیز باید متناسب با فرم صورت و اندام فرد انتخاب شود تا زیبایی او را چند برابر کند. به همین دلیل از قبل بهترین آرایشگر و شینیون کار را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی به او اعتماد داشته باشید.

بهترین مدل شینیون بر اساس فرم صورت

به طور کلی فرم صورت افراد به بیضی، گرد، مثلثی و مستطیلی تقسیم می شود که شینیون هر صورت باید متناسب با نوع فرمی که دارد باید انتخاب بشود به همین دلیل در ادامه نکات لازم در این باره را برای شما بیان می کنیم.

شینیون عروس متناسب با صورت بیضی

متعادل ترین و متناسب ترین صورت، صورت بیضی است زیرا تمامی بخش های صورت به یک اندازه در تعادل هستند در نتیجه هر نوع مدل شینیونی از جمله باز یا جمع، برای این نوع صورت مناسب می باشد. البته ممکن است گاهی اوقات در این مدل صورت ها، طول صورت بیشتر از عرض آن باشد که در این صورت برای کم نشان دادن طول صورت باید موها شل و باز باشند.

شینیون عروس متناسب با صورت مستطیلی

در صورت مستطیلی، فک و شقیقه ها دارای زاویه هستند و گونه ها، برجستگی کمی دارند. برای این نوع صورت بهتر است از مدل شینیون هایی استفاده بشود که صورت که پرتر نشان می دهد به همین دلیل مدل شینیون هایی که باز هستند و در دو طرف سر رها می شوند جذابیت خاصی را به این چهره ها می دهند.

شینیون عروس متناسب با صورت گرد

در صورتی که طول و عرض صورت با هم برابر باشند و برجستگی استخوان ها به صورت یکنواخت مشاهده شوند، می گوییم این صورت گرد است. بهتر است از مدل هایی برای شینیون موی این افراد استفاده بشود که طول چهره را بیشتر نشان دهد مثلا شینیون هایی که در بالای سر جمع می شوند انتخاب مناسبی برای این افراد هستند.

شینیون عروس متناسب با صورت مثلثی

در صورت های مثلثی یا قلبی شکل، استخوان شقیقه و پیشانی نما و جلوه بیشتری دارند و گونه ها پهن و برجسته می باشند. البته ممکن است مثلثی وارونه باشد که در آن استخوان فک و چانه پهن تر از بقیه قسمت های صورت می باشند. می توان از شینیون های باز یا مدل هایی که در بالای سر بافت درشتی دارند برای این افراد استفاده نمایید. شینیون های کج نیز می تواند برای این چهره ها جذاب باشد.

انتخاب مدل شینیون باید کاملا اصولی باشد و سپس به سلیقه فرد توجه شود زیرا اگر اصول زیبایی در نظر گرفته نشود نتیجه کار، مورد پسند نخواهد بود و تلاش ها بی ثمر می ماند.

مشاوره رایگان درج آگهی