ترند کوتاهی موی ۲۰۲۲

ترند کوتاهی موی 2022

مو یکی از اجزاء بسیار مهم در زیبایی افراد به حساب می آید به همین دلیل است که امروزه افراد به دنبال پرپشت شدن و زیباتر شدن موهای خود هستند. در این بین خانم ها با انواع رنگ موها و مدل های مختلف کوتاهی مو سعی می کنند زیبایی خود را بیشتر کنند و تغییراتی در چهره خود ایجاد نمایند. در سال ۲۰۲۲ نیز مدل موهایی ترند شده اند که شما می توانید در صورتی که می خواهید با مد روز منطبق باشید از این مدل کوتاهی موها استفاده نمایید.

مدل موی باب

یکی از مدل موهای زنانه و دخترانه که می توان گفت تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد مدل موی باب است و اکثر اوقات طرفداران زیادی دارد. در مدل موی باب، موها صاف و یکدست از نزدیکی فک و چانه کوتاه می شوند. می توان مو ها را کوتاه تر از آن و یا حتی بلندتر از آن یعنی تا حد شانه کوتاه کرد. در مدل های جدید از باب، موهای قسمت جلو سر بلند تر از قسمت پشت سر کوتاه می شوند و ظاهری زیبا و نامتقارن به موها می دهند.

مدل موی باب به عقب برده شده

شما می توانید با تغییری کوچک بر موهایتان، باعث ایجاد جذابیت بیشتر در آن شوید به عنوان مثال می توانید موهایتان را مدل باب کوتاه کنید اما قسمت جلوی آن را به سمت بالا و در قسمت تاج سر با ژل مو نگه دارید و چهره خود را تغییر دهید.

مدل موی چتری پرده ای

مدل چتری تنوع زیادی دارند و همیشه ترند بوده است. افراد با هر سلیقه ای که دارند می توانند از مدل های مختلف آن استفاده کنند. یکی از انواع چتری ها، چتری پرده ای است که در آن چتر ها از فرق وسط جدا می شوند و برای موهایی که دارای چتری بلندی هستند ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

مدل موی پیکسی

مدل موی پیکسی نیز دارای طرفداران زیادی در بین خانم ها است زیرا برخی از خانم ها فکر می کنند که موهای کوتاه جرئت و جسارت زیادی به آن ها می دهد به همین دلیل موهای کوتاه و پسرانه در سال جدید ترند شده اند.

مدل موی کراب

مدل بزرگنمایی شده پیکسی، مدل موی کراب است که کمی از پیکسی بلند تر می باشد و اطراف صورت را می پوشاند. نگهداری این مدل مو بسیار ساده و آسان است. در صورتی که این مدل مو را انتخاب کنید می توانید مدت زمان بیشتری موهایتان را با این مدل حفظ کنید.

مدل موی خرد

در مدل موی خرد موها به صورت لایه های از کوتاه تا بلند بر روی یکدیگر می افتند و ظاهری بسیار زیبا به موها می دهند. زمانی که موهایتان را به صورت خرد کوتاه کنید احساس سبکی بیشتری بر روی سرتان خواهید داشت زیرا وزن موهایتان کمتر می شود.

مدل موی مولت

در مدل موی مولت موهایی که در اطراف صورت قرار دارند کوتاه اند و موهای پشت سر بلند هستند. این مدل مو قبلا در بین مردان رواج داشت اما امسال در بین خانم ها نیز طرفدارانی کسب کرده است و ترند شده است.

موهای خیلی کوتاه

همانطور که گفتیم در سال ۲۰۲۲ مدل موهای پسرانه و خیلی کوتاه برای خانم ها ترند شده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

موهای فر طبیعی

در سال جدید پیشنهاد متخصصان، توجه بیشتر به سلامت پوست و مو است به همین دلیل توصیه می کنند از آرایش زیاد خودداری شود. به هیمن دلیل امسال بهتر است در گام اول به سلامت موها و درخشندگی آن ها توجه داشته باشید و از محصولات مراقبتی مو متناسب با نیاز موهایتان استفاده نمایید. پس اگر موهایتان به صورت طبیعی فر است می توانید با خیال راحت حالت آن ها را حفظ نمایید و خودتان را درگیر مدل موهای مختلف نکنید.

مدل موی شگی

این مدل مو که کمی شلختگی دارد برای افرادی مناسب است که دارای موهای کم حجم هستند به همین دلیل برای خانم های مسن مناسب است و باعث می شود چهره این افراد سرحال تر و پرتر به نظر برسد.

مدل موی آدری

هنر پیشه جذاب هالیوودی به نام آدری هیپبورن در یکی از فیلم هایش به نام تعطیلات رمی موهایش را خیلی جذاب کوتاه کرده بود و امروزه این مدل کوتاهی مو طرفدارانی پیدا کرده است. چتری مو باعث دیده شدن بیشتر چشم ها می شود و لایه های کوتاه مو باعث پر تر به نظر رسیدن موها می شود.

مدل موی پیکسی یک طرف بلند

در صورتی که چند وقتی می شود که موهایتان را مدل پیکسی کوتاه کرده اید و اکنون آن ها بلند تر شده اند می توانید موهایتان را برعکس شانه کنید تا حالت بهتری در آن ها ایجاد نمایید.

مدل موی پیکسی لایه ای پرپشت

مدل های پیکسی انواع مختلفی دارند و هیچ گاه از مد نمی افتند و در واقع همیشه جذابیت و زیبایی خود را حفظ کرده اند. یکی از انواع پیکسی، پیکسی لایه ای است که موها در آن لایه های زیادی دارند. بهتر است برای حجیم تر شدن موها، لایه های را به سمت بیرون حالت بدهید.

مدل موی باب بیبی بنگ

بیبی بنگ یک مدل موی بسیار کوتاه است که هر کسی جرأت امتحان آن را ندارد. این مدل نیاز به استایل خاص و حالت دادن ندارد و به راحتی شما را زیباتر می کند.

مدل موی بلند و ساده

همانطور که گفتیم یکی از مدل موهایی که امسال ترند شده این است که شما اصلا مدل مویی نداشته باشید یعنی موهایتان به همان حالتی که هستند، باشند فقط کمی آن را مرتب کنید تا ظاهر بهتری داشته باشند. برای افرادی که مشغله زیادی دارند و حوصله و وقت رسیدن به مدل مو های مختلف را ندارند نگه داشتن مدل موی ساده خودشان را توصیه می کنیم.

در سال جدید شاید بهتر باشد در کنار تمام تغییرات ظاهری که انجام می دهیم بیشتر به فکر سلامتی موهایمان باشیم و سعی کنیم با سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی لازم برای سلامت موها و همچنین استفاده از محصولات مراقبتی مو، بیشتر به فکر موهایمان باشیم و در سالم نگه داشتن آن ها کوتاهی نکنیم.

مشاوره رایگان درج آگهی