ترفندهای آرایش صورت

ترفندهای آرایش صورت

خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست. خوب است که هر خانمی ترفند هایی برای آرایش خود بداند و همیشه آن ها را رعایت کند حتی اگر خیلی وقت و حوصله ای برای آرایش کردن نداشته باشد. در این جا می خواهیم چند مورد از این ترفندها را با هم بخوانیم پس با ما باشید.

ریمل خود را تمیز بزنید

حتما تجربه داشته اید که در هنگام ریمل زدن، اشتباهی پلک های خود را نیز سیاه کرده اید و ظاهری نازیبا برای چشم های شما ایجاد شده است. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید کاغذی را تا کنید و پشت پلک خود و یا زیر پلک پایینی خود قرار دهید و سپس ریمل بزنید تا مواد آن به اطراف چشم شما پخش نشوند. برای آن که ریمل اضافی را از مژه هایتان دور کنید می توانید بعد از ریمل زدن، مژه هایتان را با مسواک برس بزنید. در صورتی که متوجه خشک شدن ریمل خود شدید درب آن را محکم ببندید و آن را درون آب جوش به مدت ۵ دقیقه قرار دهید تا دوباره قابل استفاده شود.

چسب مژه مصنوعی را درست بزنید

زدن چسب مژه مصنوعی کار بسیار سختی است و نیاز به دقت زیادی دارد تا کاری تمیز به دست آید. برای این منظور می توانید چسب آن را با استفاده از وسیله ای مانند سنجاق سر به مژه مصنوعی ها بزنید و اضافه آن را بگیرید تا مژه هایتان را کثیف نکند.

بهتر است از پرایمر استفاده کنید

قبل از آن که چشم هایتان را سایه بزنید، مقدار کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد. زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید.

اگر عجله دارید، سایه کرمی بزنید

در صورتی که می خواهید خیلی سریع چشم هایتان را آرایش کنید بهتر است از سایه کرمی استفاده کنید زیرا به راحتی با هم ترکیب می شوند و با انگشت نیز می توانید آن را به پشت پلک و زیر چشم هایتان بزنید. برای آن که سایه چشم هایتان زیبا و تمیز از آب دربیاید می توانید یک قاشق روی چشمتان قرار دهید و بالای آن را سایه بزنید. سعی کنید ابتدا چشم هایتان را آرایش کنید زیرا ممکن است ریمل و سایه و … بر روی سایر قسمت ها بریزد و تمیزی آن ها را از بین ببرد آن وقت مجبور خواهید شد بقیه آرایشتان را پاک کرده و دوباره آرایش کنید.

خط چشم را به راحتی بکشید

در صورتی که کشیدن خط چشم برای شما سخت است می توانید یک تکه چسب نواری را گوشه چشم خود بزنید و سپس بالای آن را خط چشم بکشید تا کارتان تمیز از آب دربیاید.

ابروهایتان را پر رنگ کنید

اگر ابروهایتان کم رنگ هستند می توانید به کمک ریمل چشم، آن ها را پر رنگ کنید و اینگونه نیازی به خرید وسیله آرایشی دیگری نخواهید داشت.

از رژلبتان چند استفاده دیگر داشته باشید

وسایل آرایش از نوع کرمی کاربرد ساده ای دارند. شما می توانید از رژ لب کرمی خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید و به این طریق آرایشی همرنگ و هماهنگ داشته باشید. در صورتی که رنگ رژ لب شما ملایم است می توانید به عنوان رژگونه نیز از آن استفاده نمایید.

به سادگی آرایش روزتان را به آرایش شب تبدیل نمایید

اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید. با این چند قلم لوازم آرایش می توانید به سادگی، سبک آرایش خود را تغییر دهید و به زمان زیادی احتیاج نداشته باشید.

می توانید از وازلین استفاده کنید

در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید. فقط کافی است مقداری از آن را بر روی فر مژه بمالید و سپس با آن، مژه هایتان را فر کنید. وازلین مژه هایتان را پر رنگ تر نشان می دهد و آرایش ملایم را در مژه های شما ایجاد می کند و علاوه بر این، مضرات ریمل را نداشته و موجب ریزش مژه های شما نخواهد شد.

از کانتورینگ نیز بهره مند شوید

در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید. با کمک آن می توانید بینی خود را خوش فرم تر، طول پیشانی را کمتر و زاویه زیبایی در فک خود ایجاد نمایید.

از روغن نارگیل غافل نشوید

شما می توانید به جای استفاده از کرم های شب از روغن نارگیل استفاده کنید و قبل از خواب، صورت خود را با آن بپوشانید و از نرمی و لطافت صورت خود لذت برده و از ایجاد چین و چروک بر پوست خود جلوگیری نمایید.

اینگونه رژلب بزنید

برای آن که دوام رژ لب شما بیشتر شود می توانید پرایمر سایه چشم را ابتدا به لب هایتان بزنید و سپس رژلب بزنید. در صورتی که می خواهید لب های خود را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهید، بهتر است از خط لب استفاده کنید. برای آن که زیبا و تمیز رژلب بزنید ابتدا دور لب را کرم پودر بزنید و سپس کار خود را شروع کنید.

تمیز لاک ناخن بزنید

در صورتی که لاک ناخن زدن به صورت تمیز برای شما کار سختی است بهتر است قبل از لاک زدن، دور ناخن خود را وازلین بمالید و سپس لاک بزنید با این روش می توانید به راحتی لاک های اضافی را پاک کنید. اگر لاک ناخنی که در اختیار دارید براق است و شما می خواهید آن را مات کنید می توانید ابتدا لک بزنید و با استفاده از بخار آب آن را مات نمایید.

در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که خیلی وقت و حوصله آرایش های حرفه ای و زمان بر را ندارید می توانید با رعایت چند نکته ساده آراستگی همیشگی خود را حفظ کنید.

مشاوره رایگان درج آگهی