معروف ترین بلاگرهای زیبایی در اینستاگرام

معروف ترین بلاگرهای زیبایی در اینستاگرام

امروزه کسب و کارهای جدیدی وجود دارد که از طریق اینترنت و فضای مجازی کسب درآمد می کنند. یکی از راه های کسب درآمد، بلاگری در اینستاگرام است. در گذشته بلاگر کسی بود که از طریق نوشتن، کسب درآمد می کرد اما امروزه مفهوم بلاگر متفاوت است. در ادامه می خواهیم به مفهوم بلاگر بپردازیم و معروف ترین بلاگر های زیبایی در اینستاگرام را به شما معرفی نماییم.

بلاگر زیبایی چه کسی است؟

به طور معمول بلاگر به کسی گفته می شود که به تولید محتوا می پردازد و درصد زیادی از نوشته اش، از خود او است. به بیان دیگر کسی که متن آموزشی می نویسد و یا آن که ویدئوهای آموزشی می سازد، بلاگر است. بلاگر زیبایی یا بیوتی بلاگر هم کسی است که متن و یا ویدئوهای آموزشی در زمینه زیبایی می سازد و از این طریق به مخاطبان خود آموزش می دهد که چگونه آرایش کنند و ترفندهای مختلف آرایشی را به آن ها از طریق ویدئو یاد می دهد.

صدف بیوتی

یکی از معروف ترین بلاگر های زیبایی در اینستاگرام، صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی است. او در ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. صدف بیوتی مدرک کارشناسی شیمی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است و اکنون یکی از معروف ترین و بهترین بلاگرهای زیبایی ایرانی به حساب می آید. او دارای فالوور های زیادی است و جایگاه بخصوصی در زمینه آرایش و لوازم آرایشی از آن خود کرده است. به نقل از خود صدف، تا کنون هیچ گونه دوره آرایشگری ندیده است و تمامی مهارت های خود را از طریق تماشای ویدئو های میکاپ آرتیست های معروف به دست آورده است. او از کودکی علاقه داشته که یا جراح پلاستیک شود و یا آرایشگر. اکنون صدف چند سالی است که به همراه خانواده اش در آمریکا زندگی می کند.

الناز گلرخ

یکی دیگر از بلاگرهای زیبایی در اینستاگرام، الناز گلرخ است که اکنون چند سالی است در امارات زندگی می کند. الناز گلرخ متولد ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۶۴ است و در تهران متولد شده است. وی زمانی که در ایران زندگی می کرده سالن زیبایی داشته است و از دوران نوجوانی به این کار علاقه داشته است.

شل بیوتی

شل بیوتی که نام اصلی اش صدف ترابی است یکی دیگر از معروف ترین بلاگرهای زیبایی ایرانی است که در اینستاگرام فالوور های زیادی دارد. او متولد سال ۱۳۷۳ در ایران است و به گفته خودش دوره های آرایشگری را در امارات گذرانده است. شل بیوتی اکنون ساکن پاریس است. تمرکز شل بیوتی بر روی پوست و مو است و در کنار ترفند های زیبایی، ترفند هایی برای حفظ سلامت پوست و مو نیز به مخاطبان خود معرفی می کند. او نیز مانند بقیه بلاگرها بیشتر پست هایش جنبه تبلیغاتی دارد و از این طریق فالوورهای خود را با جدیدترین لوازم آرایش آشنا می کند.

ملینا تاج

ملینا تاج با نام اصلی شبنم تاجیک در سال ۱۳۷۱ به دنیا آمد. او در کنار بلاگر زیبایی بودن به بازیگری نیز علاقه دارد و از همین رو ویدئو های جذابی را برای مخاطبین خود تهیه می کند. او در ابتدای کارش، انواع ماسک را به فالوورهای خود معرفی می کرد و به تدریج کار خود را توسعه داد و در زمینه های دیگر آرایشی نیز ویدئوهایی تهیه کرد.

اِمل

اِمل بلاگر زیبایی جدیدی است که ویدئوهایش ترندتر از سایر بلاگرهای زیبایی است. او در سال ۱۳۶۸ در کویت به دنیا آمد و اصالتا ایرانی است. ویدئوهایی که امل تهیه می کند جنبه ی تبلیغاتی دارند اما بسیار خلاقانه هستند و آموزش خود را به صورت دابسمش به مخاطبین خود ارائه می دهد. امل با این روش جذاب در کنار لب زدن با موسیقی، آموزشی سرگرم کننده را به فالوور های خود ارائه می دهد.

گیسو دیبا

گیسو دیبا یکی دیگر از بلاگرهای زیبایی ایرانی است که ویدئوهای آموزشی در زمینه آموزش میکاپ حرفه ای، نحوه تهیه ماسک های خانگی و … تهیه می کند و به سوالات فالوورهایش پاسخ می دهد. این بلاگر جذاب در کنار فعالیت در اینستاگرام، یک وبسایت با نام خود دارد و آموزش های متنوع در زمینه آرایش و مراقبت از پوست در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

لیلی قالیچی

نیلوفر سید قالیچی معروف به لیلی قالیچی یکی دیگر از لیست معروف ترین های بلاگر زیبایی است. او از سنین پایین به کار در زمینه زیبایی علاقه داشته است و به همین دلیل مژه هایی با نام Lily Lashes  را تولید و روانه بازار کرد. این مژه ها، سه بعدی و بسیار جذاب هستند به همین دلیل مورد توجه سلبریتی های مشهور دنیا از جمله کیم کارداشیان، ریحانا، جنیفر لوپز، لیدی گاگا و … واقع شده اند.

دنیز بیوتی

بیوتی بلاگر بعدی، دنیز بیوتی نام دارد. او مادری مهربان است که در کنار دخترش ویدئوهای آموزشی در زمینه میکاپ و خودآرایی و نحوه تهیه ماسک های خانگی در اختیار فالوور های خود قرار می دهد.

شادی بیوتی

شادی بیوتی در زمینه آرایش و مراقبت های پوست و مو ویدئوهایی تهیه می کند و در پیج خود در اینستاگرام در اختیار مخاطبینش قرار می دهد. او در فیلم های آموزشی خود نکات مهمی را در زمینه از بین بردن پف زیر چشم، برجسته کردن گونه ها و … با مواد خانگی به فالوورهایش ارائه می دهد تا همه بتوانند با مواد طبیعی که در خانه ها یافت می شود سلامت و زیبایی پوست و موی خود را حفظ نمایند.

مهشید بیوتی

مهشید بیوتی ترفندهای کاربردی و جالبی را در زمینه میکاپ به مخاطبانش آموزش می دهد این که هر فردی با توجه به فرم چهره خود چگونه آرایش کند تا زیباتر شود به عنوان مثال آموزش می دهد که فرد با صورت گرد چگونه رژ گونه بزند و یا رژلب.

سامر بیوتی

سامر بیوتی با نام اصلی پروانه اعلمی که ساکن آمریکا است سعی دارد تمرکز خود را بر روی آموزش میکاپ قرار دهد و کمتر به تبلیغات بپردازد. سامر بیوتی نکات جزئی و دقیقی را درباره خودآرایی به مخاطبان خود ارائه می دهد به عنوان مثال نحوه دقیق کشیدن خط چشم را آموزش می دهد. او رابطه گرم و صمیمی با فالوور هایش برقرار می کند و در کنار فعالیت اصلی خود، تصاویری از خانواده اش نیز به اشتراک می گذارد.

امروزه کسب و کارهای جدیدی وجود دارند که اگر با تلاش و پشتکار در کنار علاقه مندی، دنبال شوند، درآمد خوبی را در اختیار صاحبان خود می گذارند. همانطور که خواندید بلاگری در اینستاگرام نیز امروزه یکی از شغل های پر درآمد به حساب می آید و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی