برای میکاپ چه وسایلی لازم است؟

وسایل لازم برای میکاپ

هر کاری به ابزار مخصوص خودش نیاز دارد. برای آن که بتوانید یک میکاپ عالی انجام دهید باید وسایل لازم را تهیه نمایید. بهتر است قبل از شروع به کار فهرستی از لوازم مورد نیازتان تهیه کنید و طبق آن و با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید کنید. در ادامه وسایلی را که برای میکاپ لازم است، برای شما بیان می کنیم.

آندربیس

برای آن که ماندگاری میکاپ شما زیاد شود باید به خوبی زیر سازی انجام دهید. به همین دلیل باید از آندربیس های خوب مانند کریولان و گلدن سوان استفاده نمایید.

کاموفلاژ یا کرکتر رنگی

برای خرید کاموفلاژ رنگی می توانید برند های گلدن رز، مروان خیر، پروکانسیل و … را امتحان کنید. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید یکی از این برند ها را انتخاب کنید. در دوره های آموزشی برای گریم و میکاپ حتما باید از کاموفلاژ های رنگی نارنجی، خاکستری و سبز استفاده کنید.

قلمو یا براش

برای تهیه این قلمو ها می توانید برند های مک، میم پاندا، کارن و … را امتحان نمایید. برای کرم پودر و کانتورینگ سرتخت از شماره های ۲، ۴، ۱۴، ۱۲ و ۱۰ را باید در وسایل میکاپ خود داشته باشید.

برای براش های میکاپ سرکج شماره های ۱۴ یا ۱۶ را دروسایل خود داشته باشید. برای قلمو های زبان گربه ای نیز شماره های ۶ و ۴ برای شروع به آموزش میکاپ برای شما کافی است. بهتر است برای تهیه قلمو از برند گراف استفاده نمایید زیرا بهترین برند قلمو های آرایشی می باشد.

برای تهیه قلمو سایه زنی می توانید سه عدد قلمو از برند های فنتی بیوتی، مک و پیچانو را تهیه نمایید. اگر می خواهید خرید ارزان تری داشته باشید می توانید به سراغ برند کارن شماره ۱۰۷ بروید. در صورتی که می توانید هزینه لوازم آرایشی را به خوبی تامین کنید پالت سایه ها را خریداری نمایید و در این صورت به خرید جزئی احتیاجی نخواهید داشت.

برای کشیدن خط چشم و برخی از سایه ها، باید از قلمو سه صفر استفاده کنید. در صورتی که می توانید پالت براش سایه را تهیه کنید به سراغ برند های زیر بروید:

  • پک کامل فنتی بیوتی
  • پک براش مک اصل
  • پک کامل برنز
  • پک کامل میچانو
  • پک کامل بی اچ کازمتیکس
  • پک کامل سیگما

برای تهیه قلمو در قیمت های مناسب تر به سراغ برند کارن بروید. اگر نیازی به پک کامل آن ها ندارید فقط همان شماره هایی را که در بالا اشاره کردیم از برند گراف تهیه نمایید. در میان برند هایی که نام بردیم، برند میچانو نسبت به کیفیتی که دارد از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برند ها برخوردار است. در غیر این صورت برای کاهش هزینه ها می توانید فقط همان شماره های گفته شده را تهیه نمایید.

کانسیلر کاسه ای

اگر از کانسیلر استفاده می کنید بهتر است آن را به صورت کاسه ای تهیه کنید تا برای شما مقرون بصرفه باشد. برای تهیه کانسیلر کاسه ای می توانید برند نارس رنگ مدیوم متوسط شماره یک را انتخاب نمایید. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید به سراغ برندهای دیگر مانند تارت، مک، آناستازیا، سیترای بروید.

کرم پودر

بهترین برند های کرم پودر عبارتند از تارت، فوراور، آناستازیا، نارس و مک. می توانید به دلخواه یکی از آن ها را انتخاب کنید و به کیفیت آن ها پی ببرید.

کانتور چرب

یکی از وسایل مهم برای کانتورینگ صورت، کانتور چرب است که اگر می خواهید کارتان کامل باشد باید ۱۶ رنگ آن را در وسایل آرایشی خود داشته باشید. یکی از بهترین برند های کانتور چرب، فوراور می باشد. برند های دیگر نیز عبارتند از مک، فیوچر، کریولان، آناستازیا.

کانتور خشک

کانتور خشک را در دو رنک تیره و روشن تهیه نمایید. برای آن که کیفیت میکاپ شما افزایش یابد می توانید به سراغ برند های تارت، مک، آناستازیا بروید.

خط چشم ژله ای

در صورتی که به تازگی می خواهید میکاپ را شروع کنید بهتر است از خط چشم ژله ای استفاده نمایید. بهترین برند های خط چشم ژله ای عبارتند از یورن، میبلین، مک.

پالت سایه

برای سایه زدن چشم باید پالت آن را تهیه نمایید. پالت سایه کارنوال شماره ۲، مک، آناستازیا، هدی بیوتی از بهترین برند های پالت سایه به حساب می آیند.

پنکیک

از بهترین برند های پنکیک و پودر صورت، برند مک است. همچنین می توانید برند فلورمار را نیز امتحان کنید.

پاک کننده صورت و آرایش

بعد از میکاپ باید صورت خود را به خوبی تمیز نمایید تا مواد آرایشی از منافذ پوست شما پاک شوند و منجر به ایجاد جوش نشوند. متناسب با نوع پوستتان می توانید از این پاک کننده ها استفاده نمایید.

پالت رژلب

برای آن که خیلی دقیق و اصولی میکاپ انجام دهید باید پالت رژلب داشته باشید. برند های جی کت و فوراور شماره ۵۲ از بهترین برند های پالت رژلب هستند.

هایلایتر

هایلایتر نیز یکی دیگر از لوازم میکاپ است که برای تکمیل کار شما نیز است. بهترین برند های هایلایتر عبارتند از  آناستازیا، مک به رنگ های مدیوم و تیره.

کرم ابرو

برای حالت دادن به ابرو به کرم ابرو نیاز دارید. برند های آناستازیا، مک، کاپریس، اورلین از بهترین های کرم ابرو هستند.

پودر بیک

بهترین برند های پودر بیک عبارتند از مک، لورا مرسیه، آناستازیا و فلورمار. می توانید بر اساس سلیقه و بودجه ای که دارید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

اسپری فیکس

برای آن که میکاپ فیکس و ثابت شود و ماندگاری آن افزایش یابد باید از اسپری فیکس استفاده نمایید. بهترین برند های اسپری فیکس عبارتند از اسمش باکس، هدی بیوتی، گلدن رز، میبلین. اگر بودجه تهیه این برند ها را ندارید می توانید از سایر برند ها اسپری فیکس تهیه نمایید.

مژه مصنوعی

برای زیباتر شدن چشم ها بهتر است از مژه مصنوعی ۴ بعدی استفاده نمایید. برای چسب مژه مصنوعی می توانید به سراغ برند های دان و مکسی ۲ بروید.

رژگونه

از بهترین برندهای رژگونه می توان به برند های آناستازیا و فلورمار اشاره کرد.

  • پنس سرکج
  • پد آرایشی

سعی کنید در انتخاب لوازم آرایشی به برند و تاریخ انقضای آن ها توجه داشته باشید و تا جایی که امکان دارد از محصولات با کیفیت استفاده نمایید تا آسیبی به سلامت پوستتان وارد نشود.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی