خدماتی که سالن های زیبایی مدرن ارائه می دهند.

آیا می‌دانید خدماتی که سالن های زیبایی مدرن ارائه می دهنN، شامل چه مواردی می‌شود؟ اگر می‌خواهید به این سوال پاسخ دهید، پیشنهاد می‌کنم ادامه مطالب این مقاله را دنبال کنید تا با انواع خدمات سالن‌های زیبایی مدرن که در سالن زیبایی در کرج و سایر شهرها ارائه می‌شود، آشنا شوید و بر این اساس برنامه‌های خود را تنظیم کنید.

خدمات مربوط به اصلاح صورت

یکی از رایج ترین خدماتی که هر سالن زیبایی باید آن را به مشتریان خود ارائه دهد، خدمات مربوط به اصلاح صورت است. اکثر افرادی که به آرایشگاه مراجعه می کنند درخواستی در این زمینه دارند. به همین دلیل یک سالن زیبایی مدرن باید در زمینه اصلاح صورت خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه دهد و این کار را به روش های مختلفی طبق نیاز مشتری انجام دهد. از جمله روش های اصلاح صورت عبارتند از: اصلاح با بند، موچین، اصلاح با وکس، اصلاح با تیغ و … در سالن های زیبایی حرفه ای مطابق با پوست مشتری و نیاز او، بهترین روش را برای حذف موهای زائد صورت او انتخاب می کنند.

خدمات مربوط به اصلاح و تتوی ابرو

خدماتی که در سالن های زیبایی مدرن ارائه میشود

یکی از قدیمی ترین خدمات سالن های زیبایی و آرایشگاه ها، مربوط به اصلاح ابرو است. ارائه این خدمات در طی سالیان مختلف تغییراتی کرده است و روش ها و ابزارهای جدیدی برای این کار ایجاد شده است. استفاده از بند و تیغ و یا قیچی از جمله رایج ترین وسایل برای اصلاح ابرو هستند. خانم ها در طی زمان های مشخصی برای اصلاح ابروهای خود اقدام می کنند و دوست دارند مطابق با مد روز ابروهایی با مدل های جدید و زیبایی را تچربه کنند. به عنوان مثال در چندین سال پیش داشتن ابروهای نازک مد بود. اما امروزه ابروهای پرپشت و پهن مد شده است به همین دلیل افرادی که از ابروهای طبیعی پرپشت برخوردار نیستند به دنبال راه هایی برای پر نشان دادن آن هستند.

از جمله خدماتی که در سالن های زیبایی مدرن به مشتریان ارائه می شود خدمات تتوی ابرو با روش ها و تکنیک های مختلف است که به آرایش دائمی ابرو شناخته می شود. از جمله معروف ترین روش های آن عبارتند از: هاشور، میکروبلیدینگ، سایه، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، نانوفیبروز و … با توجه به نوع پوست مشتری، مدل انتخابی او و … از یکی از این روش ها برای ترمیم و اصلاح فرم ابروهای او استفاده می شود و زیبایی نیمه دائمی به ابروهای فرد می دهد.

خدمات مربوط به مو

پای ثابت خدمات زیبایی، اصلاح و کوتاهی مو است که در سالن های زیبایی مدرن و حرفه ای به بهترین شکل ممکن انجام می شود. داشتن موهایی مرتب، طبق مدل های جدید و روز دنیا خواسته بیشتر مشتریان است. البته برخی از افراد نیز به دنبال موخوره گیری و کاهش موخوره هستند و به این خاطر باید مدتی یکبار به سالن زیبایی مراجعه نمایند.

علاوه بر اصلاح مو، خدمات دیگری مانند شینیون مو، انواع بافت مو، براشینگ مو، اکستنشن مو، فر دائم مو و … نیز به مشتریان عزیز ارائه می شود.

جای شما در زیباتیک خالیست

خدمات مربوط به رنگ و مش مو

رنگ کردن موها یکی از راه های تغییر در چهره و ایجاد یک حس و حال قشنگ است که در سالن های زیبایی مدرن به مشتریان ارائه می شود. رنگ کردن مو کار ساده ای نیست که در منزل بتوان آن را انجام داد. اگر کسی هم بتواند در منزل موهای خود را رنگ کند، کیفیت و زیبایی مورد انتظار را نخواهد داشت. علاوه بر رنگ کردن شیوه های جدید رنگ مو مانند رنگ و دکلره، مش، هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ و … از جمله مواردی است که اکثر خانم هایی امروزی را ترغیب می کند حداقل یکبار آن را امتحان کنند و تغییری اساسی و زیبا در صورتشان ایجاد نمایند. در هر سال نیز یک یا چند رنگ مو ترند می شود که با اطلاع از آن می توانید همیشه چهره ای جدید و به روز داشته باشید.

خدمات مربوط به ناخن

داشتن ناخن های زیبا برای خانم های امروزی بسیار مهم شده است. اما به خاطر استفاده زیاد از مواد شوینده و … شاید ناخن های زیبایی افراد تحت تاثیر قرار بگیرند. ولی در سالن های زیبایی حرفه ای خدمات مربوط به ناخن به مشتریان ارائه می شود تا زیبایی ناخن های خود را دوباره به دست آورند. خدماتی مانند مانیکور و پدیکور، کاشت ناخن به روش های مختلف و … باعث می شود زیبایی دستان خود را دوباره به دست آورند.

خدمات مربوط به احیا و صافی مو

داشتن موهایی همیشه مرتب، صاف و ابریشمی رویا و آرزوی هر خانمی است. این آرزو در سالن های زیبایی مدرن و حرفه ای تبدیل به واقعیت می شود و با کمک روش های جدید مانند کراتین تراپی، بوتاکس مو، ریباندینگ مو، پلکس تراپی، نانو اکسیژن تراپی و … موهایی زیبا، نرم، سالم و ابریشمی به خانم ها هدیه داده می شود. انتخاب هر کدام از این روش ها با توجه به میزان و عمق آسیب دیدگی موهای مشتری است.

خدمات مربوط به پوست

بیشتر سالن های زیبایی حرفه ای خدماتی برای پاکسازی پوست به مشتریان خود ارائه می دهند. با این کار آسیب دیدگی پوست آن ها با کمک دستگاه های مختلف از بین می رود و آلودگی ها و چربی های اضافی از پوست جدا می شوند.

خدمات مربوط به مژه

داشتن مژه هایی پرپشت، بلند و خوش حالت تاثیر زیادی بر زیبایی چشم ها و صورت دارند. به همین دلیل است در سالن های زیبایی مدرن خدمات مربوط به مژه مانند کاشت مژه، اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و … به مشتریان ارائه می شود.

راز موفقیت سالن های زیبایی

خدمات مربوط به گریم و میکاپ

از جمله مهم ترین خدماتی که یک سالن زیبایی حرفه ای باید به مشتریان خود ارائه دهد، خدمات گریم و میکاپ است. خانم ها برای موارد متعددی از جمله، عروسی، مهمانی و مجالس مهم، تولد ها و … به گریم و میکاپ احتیاج دارند. در این سالن های زیبایی سبک های مختلف گریم و میکاپ طبق حالت و فرم چهره به افراد ارائه می شود و تعادل سازی و زیباسازی صورت آن ها به بهترین شکل ممکن و طبق مد روز انجام می شود.

همانطور که مشاهده کردید در سالن های زیبایی که حرفه ای و مدرن هستند تمامی خدماتی که افراد در این زمینه نیاز دارند در سطح عالی و طبق استاندارد های روز دنیا ارائه می شود تا رضایت و اعتماد آن ها را به دنبال داشته باشد.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی