ترند رنگ موی ۲۰۲۳

همانطور که می دانید رنگ مو تاثیر زیادی بر چهره افراد می گذارد به همین دلیل انتخاب صحیح آن منجر به افزایش زیبایی فرد می شود. در صورتی که به دنبال ترند رنگ موی ۲۰۲۳ هستید پیشنهاد می کنیم با زیباتیک بهترین جستجو گر سالن زیبایی در کرج ، در ادامه این مطالب همراه شوید تا از این پس انتخابی زیبا و طبق روز داشته باشید.

رنگ مو پلاتینی

یکی از رنگ موهای ترند سال، رنگ مو پلاتینی است که به خاطر جذابیت ویژه ای که دارد از طرفداران خاصی نیز برخوردار است. در صورتی که پوست صورت تان سرد، روشن و گلگون است و به رنگ موهای روشن علاقه دارید، رنگ مو پلاتینی یک انتخاب عالی به حساب می آید.

برای آن که به رنگ موی پلاتینی دست پیدا کنید باید از تکنیک خاصی پیروی کنید که شامل این موارد می شود: پودر دکلره، ماسک های آبرسان و پراکسید هیدروژن. به خاطر این که این رنگ مو بسیار روشن است، باید مراقبت هایی نیز بعد از آن مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال سعی کنید تا حد امکان استفاده از وسایل حرارتی مثل سشوار، اتو مو و … کاهش دهید و قبل از استفاده از آن ها از وسایل حفاظت حرارتی بر روی موها اسپری نمایید.

رنگ مو پلاتینی

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

رنگ موی ماهاگونی یا آکاژو تناژ شرابی و قهوه ای تیره دارد و برای تمامی رنگ پوست ها مناسب می باشد. این رنگ مو هم برای پوست های سرد مناسب است و نیز هماهنگی خاصی با پوست های گرم برقرار می کند.

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

 رنگ مو قرمز تیره

شما می توانید رنگ مو قرمز تیره را بدون استفاده از دکلره ایجاد کنید به همین دلیل از آسیب هایی که ممکن است پودر دکلره به موهایتان وارد کند در امان خواهید بود. رنگ مو قرمز تیره به طور معمول سایه هایی از رنگ قهوه ای دارد و باعث می شود رنگ صورت تان گرم تر به نظر برسد. در صورتی که رنگ پوست تان تیره است می توانید با خیالی راحت از این رنگ مو استفاده کنید.

 

 رنگ مو قرمز تیره

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا بین رنگ های شرابی و قرمز روشن است و ته رنگ قهوه ای دارد. در صورتی که رنگ پوست شما سبزه است این رنگ مو انتخابی مناسب برای شماست. البته اگر می خواهید زیباتر جلوه کنید بهتر است از این رنگ مو برای پاییز ۲۰۲۳ استفاده کنید.

2رنگ-موی-مارسالا

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند همیشه در بین گزینه های رنگ موی زنانه هر سال مشاهده می شود اما امسال رنگی بین اسکاندی و بلوند دارچینی ترند شده است. اگر می خواهید موهایتان را هایلایت کنید می توانید با انتخاب این رنگ مو بدون هایلایت کردن، زیبایی خاصی به موهایتان بدهید. ترکیب رنگ هایی که در این رنگ مو وجود دارد باعث می شود هماهنگی خاصی با هر رنگ پوست برقرار کند و برای همه افراد مناسب باشد.

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند قارچی

یکی از تناژ های نسبتا جدید رنگ مو بلوند، بلوند قارچی است که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است. بلوند قارچی شامل ترکیبی از هایلایت های خاکستری بر روی زمینه قهوه ای روشن می باشد. در صورتی که قصد ندارید با استفاده از دکلره موهایتان را به پایه برسانید و نمی خواهید آن ها را خیلی روشن کنید، پیشنهاد ما استفاده از این رنگ مو است. این رنگ مو بر روی تمامی رنگ پوست ها زیبایی و جلوه دارد و برای فصول سرد سال، پیشنهادی عالی به حساب می آید.

رنگ موی بلوند قارچی

رنگ موی صورتی

اگر به رنگ موهای فانتزی علاقه دارید می توانید رنگ موی صورتی را امتحان کنید. این رنگ مو برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است. همانطور که می دانید رنگ موهای فانتزی ماندگاری زیادی ندارند به همین دلیل بهتر است در سالن های زیبایی مورد اعتمادتان این رنگ مو را امتحان کنید زیرا سالن های زیبایی حرفه ای از تونر مو استفاده می کنند که باعث تغییر در رنگدانه موها شده و ماندگاری رنگ مو را بالا می برد.

رنگ موی صورتی

رنگ موی آبی

یکی دیگر از رنگ موهای فانتزی که در ۲۰۲۳ ترند شده است، رنگ موی آبی است. توجه داشته باشید برای آن که ماندگاری این رنگ مو و سایر رنگ موهای فانتزی را تا ۱۲ بار شستشو بالا ببرید بهتر است به جای رنگ مو از تونر مو استفاده کنید.

رنگ موی آبی                  

رنگ موی یاسی

از ترکیب رنگ بنفش با کرم می توانید به رنگ موی یاسی دست پیدا کنید البته این ترکیب برای آن که به خوبی به دست آید باید بر روی موهای دکلره شده زده شود. رنگ موی یاسی به شدت باعث تیره به نظر رسیدن رنگ پوست می شود به همین دلیل گزینه ای عالی برای فصل گرم سال است.

رنگ موی یاسی

رنگ موی قرمز نارنجی

یکی دیگر از رنگ موهای فانتزی و ترند ۲۰۲۳ رنگ موی قرمز نارنجی است که حالتی بسیار جذاب و زیبا در چهره فرد ایجاد می کند.

 

رنگ موی نارنجی

رنگ مو با هایلایت

هایلایت مو همیشه جذابیت خاص خود را دارد و هر ساله بین گزینه های رنگ مو دیده می شود. شما می توانید با استفاده از کلاه و یا فویل هایلایت هایی زیبا بر روی موهایتان ایجاد کنید. با استفاده از کلاه های سیلیکونی که مخصوص این کار است می توانید تارهای نازک تری از موها را جدا کرده و زیبایی طبیعی تری را در موهایتان ایجاد نمایید.

در صورتی که می خواهید لایت موهایتان به صورت تکه ای و قابل تشخیص باشد بهتر است از روش فویل استفاده کنید که این کار نیز طرفداران خود را دارد. شما می توانید متناسب با رنگ پوست تان، هایلایت موهایتان را از بین رنگ های شنی، بلوند طلایی یا مرواریدی انتخاب نمایید و ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید.

رنگ مو با هایلایت

رنگ موی دارچینی تیره

اگر به دنبال رنگ موی گرم با سایه های قهوه ای و قرمز هستید، رنگ موی دارچینی تیره انتخابی عالی برای شماست. این رنگ مو برای افرادی که پوستی گندمی و موهایی تیره دارند و موهای طبیعی آن ها تناژ قرمز و نارنجی دارد بسیار مناسب است. شما می توانید این رنگ مو را به تنهایی و یا با ترکیب سایر رنگ ها داشته باشید و از زیبایی موهایتان لذت ببرید.

رنگ موی دارچینی تیره

در این مقاله به ترند رنگ موی ۲۰۲۳ اشاره کردیم و به معرفی آن ها پرداختیم تا شما بتوانید مثل همیشه جذاب و درخشان باشید و طبق زیبایی های روز پیش بروید.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی