ترفندهای کشیدن خط چشم حرفه ای

ترفندهای کشیدن خط چشم حرفه ای

هر خانمی می داند که سخت ترین مرحله آرایش صورت، کشیدن خط چشم است. این مرحله به دقت زیادی احتیاج دارد به همین دلیل است که همه به دنبال ترفندهای کشیدن خط چشم حرفه ای هستند تا کار خود را راحت تر کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید حتما در ادامه این مقاله با ما همراه شوید و به نکاتی که می خواهیم ذکر کنیم دقت فرمایید.

خط چشم چه انواعی دارد؟

اگر بخواهیم خط چشم هایی که وجود دارند را دسته بندی کنیم می توانیم آن ها را در ۳ دسته کلی تقسیم بندی نماییم که عبارتند از:

خط چشم مایع

خط چشم های مایع خطوط صاف و زیبایی را ایجاد می کنند و حالت چشمان شما را زیباتر خواهند کرد. اگر می خواهید از این وسیله استفاده کنید می توانید خطوط دور خط چشمی که دوست دارید را بکشید سپس با این وسیله آن را پر کنید و انواع خط چشم های نازک، پهن و طبیعی را به کمک آن بکشید. در صورتی که مبتدی هستید بهتر است از خط چشم های مایعی که به شکل ماژیک هستند استفاده نمایید.

خط چشم ژلی

برای کشیدن خط چشم های گیرا می توانید از خط چشم ژلی استفاده نمایید. این نوع خط چشم گاهی به صورت یک قلموی کوچک و یک مخزن هستند. برای آموزش و کشیدن خط چشم گربه ای و سایر خط چشم های پهن باید از مدل ضخیم خط چشم ژلی استفاده کنید. با استفاده از قلموهایی که سری متفاوتی دارند می توانید خط چشم های مختلفی بکشید. توجه داشته باشید قلموی این نوع خط چشم را همیشه باید تمیز کنید تا از ایجاد عفونت در چشم ها جلوگیری شود.

خط چشم مدادی

برای کشیدن خط چشم های طبیعی از مداد استفاده کنید. استفاده از مداد راحت تر از بقیه است و با کمک آن می توانید خط چشمی طبیعی و یا دودی و زیبا بکشید. این نوع خط چشم ها مانند خط چشم هایی که با خط چشم مایع کشیده می شوند پخش نخواهند شد. برای استفاده از این وسیله توجه داشته باشید که باید مطابق با نوع خط چشمی که می خواهید بکشید اعم از نازک یا پهن، باید سر مداد را تیز یا پهن نمایید.

سالن های زیبایی در کرج

 ترفندهای کشیدن خط چشم حرفه ای

اکنون که با انواع خط چشم آشنا شدید نوبت آن است که ترفندهای مهمی که در این زمینه وجود دارد را به اطلاع شما برسانیم پس با ما همراه باشید.

جلوگیری از لرزیدن دست

در هنگام آرایش چشم طبیعی است که دستان شما بلرزند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است مطابق با مراحل زیر عمل کنید.

  • ابتدا بنشینید.
  • آرنج تان را بر روی یک سطح صاف بگذارید.
  • انگشت کوچکتان را روی گونه قرار داده و سپس خط چشم تان را بکشید.

با رعایت این مراحل دست تان نمی لرزد و با تسلط بیشتری می توانید خط چشم بکشید.

استفاده از روش نقطه گذاری

در صورتی که مبتدی هستید و کشیدن خط چشم کار سختی برای شماست می توانید آن را به صورت نقطه نقطه بکشید و سپس نقاط را به یکدیگر وصل کنید و بین آن را پر کنید.

استفاده از شابلون خط چشمهای زیبایی در کرج

برای کشیدن خط چشم هایی زیبا و قرینه می توانید از شابلون های خط چشم استفاده کنید. تنوع طرح های این شابلون ها زیاد است و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را خریداری نمایید. برای این کار فقط کافی است شابلون را پشت پلک خود قرار دهید و با کمک خط چشم داخل طرح شابلون را پر کنید. برای راحت تر بودن کار، می توانید از خط چشم ماژیکی استفاده نمایید.

استفاده از کارت ویزیت

کشیدن خط چشم هایی که دنباله دار هستند کار سختی است. شما می توانید از هر وسیله تختی مانند کارت ویزیت و یا خط کش برای کشیدن دنباله خط چشم تان استفاده نمایید. فقط کافی است لبه کارت و یا خط کش را در زاویه دلخواهتان قرار داده و خط چشم مورد نظرتان را بکشید.

 استفاده از چسب نواری

مقداری چسب نواری به گوشه خارجی چشم ها بزنید. توجه داشته باشید زاویه چسب ها در هر دو چشم قرینه باشد. سپس می توانید نوک خط چشم را بر روی لبه بالایی چسب قرار داده و یک خط صاف و تمیز بکشید. بعد از تمام شدن کار، صبر کنید تا خط چشم خشک شود سپس چسب نواری را از روی پوست تان جدا کنید. این ترفند از جمله کاربردی ترین ها روش ها برای افرادی است که در کشیدن خط چشم مهارت زیادی ندارند.

انواع مدل مژه متناسب با فرم چشم

 کشیدن خط چشم با کانسیلر

یک براش زبر و کوتاه را به کانسیلر آغشته نمایید. سپس به کمک آن طرح خط چشم تان را پشت پلک ها به صورت خیلی کمرنگ بکشید. در آخر با خط چشم ماژیکی روی خطوط را پر کنید. فقط باید توجه داشته باشید از مقدار کمی کانسیلر استفاده کنید تا باعث روشن شدن رنگ خط چشمتان نشود.

برای کشیدن خط چشم قرینه به نکات زیر توجه کنید.

  • در صورتی که در کشیدن خط چشم مهارت کافی نداشته و مبتدی هستید بهتر است از خط چشم های ماژیکی استفاده کنید زیرا با کمک آن ها می توانید با تسلط بیشتری خط چشم مورد نظرتان را بکشید.
  • در صورتی که مهارت کافی در کشیدن خط چشم ندارید بهتر است اول خط چشم بکشید سپس کرم پودر بزنید و به بقیه مراحل آرایش صورت تان بپردازید.
  • اگر می خواهید خط چشم خود را پاک کنید و یا آن را تمیز کنید می توانید از پد پنبه ای یا گوش پاک کن آغشته به شیر پاک کن و یا میسلار واتر استفاده نمایید. توجه داشته باشید خط چشم خود را هرگز با آب و دستمال پاک نکنید چون پلک تان را سیاه می کند.
  • راز موفقیت و کسب مهارت در کشیدن خط چشم، تمرین زیاد است. برای این کار نترسید و با شجاعت تمام بارها خط چشم کشیدن را تمرین کنید. بعد از مدتی خواهید دید چگونه باید خط چشم بکشید و زاویه مناسب چشم هایتان کدام است و حتی با چشم بسته هم خواهید توانست خط چشم هایی زیبا و قرینه بکشید.
  • حتما از خط چشم های با کیفیت بالا استفاده کنید زیرا خط چشم های تقلبی نوک سفتی دارند و مایع خط چشم آن ها بعد از مدتی می ریزد. برای حفظ سلامتی چشم هایتان حتما از لوازم آرایشی با کیفیت استفاده کنید.

با در نظر گرفتن ترفندهایی که در این مقاله ذکر کردیم می توانید خیلی راحت و زیبا خط چشم هایی حرفه ای بکشید و از آرایش کردن چشم هایتان لذت ببرید.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی