انواع مدل شینیون برای موهای کوتاه

انواع مدل شینیون برای موهای کوتاه

خانم هایی که موهای کوتاهی دارند و به زودی قرار است مهمانی مهمی را پشت سر بگذرانند نگران مدل موهای خود هستند زیرا فکر می کنند مدل های مختلف شینیون برای موهای بلند مناسب است نه کوتاه. در صورتی که قضیه این گونه نیست. اگر شما هم این فکر را می کنید حتما در ادامه این مطالب با ما همراه شوید تا شما را با انواع مدل شینیون برای موهای کوتاه آشنا کنیم.

شینیون به چه معنا است؟

همه خانم ها به صورت عملی می دانند که شینیون چه معنایی دارد اما اگر بخواهیم این واژه را معنا کنیم باید بگوییم که شینیون به معنای جمع کردن و ثابت نگه داشتن موها به صورت های مختلف و زیبا می باشد. هر چقدر آرایشگر مهارت و خلاقیت بیشتری در این زمینه داشته باشد مدل های زیبا و متنوعی از شینیون را می تواند برای مشتریان ایجاد کند.

شینیون برای موهای کوتاه

آرایش و تزیین موهای کوتاه نیز در مدل های مختلفی انجام می شود که با توجه به سلیقه شما و فرم صورت و سایر معیار های مهم، مدل مناسب شما انتخاب می شود. مهارت آرایشگر نیز در این زمینه اهمیت زیادی دارد به همین دلیل برای شینیون موهای تان به سراغ یک آرایشگر حرفه ای بروید تا از نتیجه کار مطمئن باشید. در ادامه مدل های متنوعی از شینیون مناسب برای موهای کوتاه را در اختیار شما قرار می دهیم.

شینیون برای موهای کوتاه
مدل های جدید شینیون عروس

مدل های جدید شینیون عروس

ممکن است بسیاری از خانم ها به صورت غیر منتظره ازدواج کنند در نتیجه برنامه ریزی کافی برای بلند کردن موهایشان نداشته باشند. در این صورت نگران نباشید زیرا می توانید با کمک مدل های جدید و متنوعی که در حوزه شینیون موی عروس وجود دارد، مراسم ازدواج تان را بدون استرس سپری کنید و شبی به یاد ماندنی برای خود و همسرتان ایجاد کنید. به همین منظور می توانید به مدل های شینیون موی کوتاه که در ادامه می آوریم توجه داشته باشید.

شینیون مو هنری زیبا و با سابقه

از قدیم الایام خانم ها به دنبال روش هایی برای جمع کردن و تزیین موهایشان بوده اند. در آن زمان بیشتر از مدل های ساده استفاده می شده است اما امروزه تنوع مدل های شینیون مو بسیار بیشتر از قبل شده است به صورتی که هر نوع مدل مویی از کوتاه گرفته تا بلند را می توان شینیون کرد.

مشکلی که در گذشته وجود داشته این است که شینیون برای موهای بلند کاربرد داشته است در نتیجه خانم هایی که موهای کوتاهی داشتند نمی توانستند از این مدل ها بهره مند شوند اما امروزه با کمک تنوعی که در زمینه شینیون مو به وجود آمده است موهای کوتاه را نیز می توان به شکل های متنوع و زیبایی شینیون کرد. در نتیجه اگر شما هم موهای کوتاهی دارید و به زودی قرار است به مراسم مهمی بروید و یا آن که مراسم ازدواج خودتان است، دیگر نگران نباشید زیرا می توانید از میان دنیای گسترده ای که شینیون موهای کوتاه دارد، یک مدل را انتخاب کنید و مثل همیشه بدرخشید.

نکات مهم درباره شینیون مو

تزیین و شینیون مو کار سختی است زیرا فرد با پشت سر خود احاطه کامل ندارد و تنها در صورتی که آرایشگر حرفه ای باشید ممکن است بتوانید موهای خودتان را شینیون کنید. اما در غیر این صورت بهتر است یک آرایشگر حرفه ای و کاربلد را برای این کار انتخاب کنید.

بهتر است از قبل، نمونه کارهای آن آرایشگر را مشاهده نمایید تا از کیفیت کارش مطمئن شوید.

با کمک سشوار، اتو مو، بابلیس و … نیز می توانید حالت های زیبایی را در موهایتان ایجاد نمایید که با ترکیب یک شینیون زیبا، حالت زیبایی در موهای شما ایجاد خواهد شد.

در صورتی که می خواهید از موی مصنوعی استفاده کنید توجه داشته باشید رنگ آن با رنگ موی شما مطابقت داشته باشد زیرا در غیر این صورت حالتی مصنوعی به موها می دهد.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید می توانید از سنجاق سر، گل و … متناسب با رنگ لباستان در شینیون خود استفاده کنید. همچنین استفاده از انواع بافت مو در شینیون موهای شما می تواند انتخاب جالبی باشد.

انتخاب مدل شینیون مو

برای آن که بتوانید یک مدل شینیون موی زیبا و عالی انتخاب کنید باید به یک سری موارد توجه داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قبل از انتخاب مدل شینیون به مدل لباس تان توجه کنید. برخی از مدل های شینیون برای لباس های باز و برخی برای لباس های یقه دار مناسب هستند. با توجه به این نکته زیبایی ظاهر خود را چند برابر خواهید کرد.
  • به فرم صورت خود نیز توجه داشته باشید. این که صورت شما گرد است یا بیضی، زاویه دار است یا قلبی شکل و … همگی در انتخاب مدل شینیون مو تاثیرگذار است به همین دلیل قبل از انتخاب آن با آرایشگر خود مشورت نمایید. برخی از مدل های مو باعث می شود صورت کشیده تر به نظر برسد، برخی دیگر باعث گرد به نظر آمدن صورت می شود. کشیده یا کوتاه تر نشان دادن پیشانی، پهن یا لاغر تر نشان دادن استخوان های فک و صورت نیز از دیگر اتفاقاتی که مدل مو در صورت ایجاد می کند به همین دلیل است که می گوییم در انتخاب مدل شینیون باید دقت لازم را داشته باشید.
  • به مدل آرایش و میکاپ خود نیز باید توجه باشید و از مدل های شینیون مویی که متناسب و هماهنگ با آن است استفاده نمایید. همانطور که می دانید میکاپ دارای سبک های مختلفی است از جمله اروپایی، شرقی، عربی یا خلیجی، کلاسیک و … متناسب با سبک میکاپ انتخابی شما، باید مدل شینیون نیز انتخاب شود تا هارمونی و هماهنگی لازم در تمامی اجزای ظاهر شما اتفاق بیفتد.
  • با توجه به تمامی نکاتی که در این باره ذکر کردیم حتما تا اکنون به اهمیت انتخاب یک آرایشگر عالی پی برده اید. یک آرایشگر حرفه ای قبل از شروع به کار، به تمامی قسمت ها و فاکتور هایی که در ظاهر شما وجود دارد دقت می کند و مطابق با سلیقه ای که دارید، بهترین مدل شینیون را برایتان انتخاب می کند.

با رعایت این نکات مهم می توانید ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته باشید و مثل همیشه در تمامی مراسمات و مهمانی هایی که در پیش دارید بدرخشید.

مشاوره رایگان درج آگهی