رنگ موی ترند تابستان ۱۴۰۳

در هر فصلی باید استایلی متناسب با آن داشت. به همین دلیل با فرا رسیدن فصل گرما بهتر است رنگ تازه ای به چهره خود بدهید و از رنگ موی ترند تابستان ۱۴۰۳ استفاده کرده و مانند همیشه بدرخشید. امسال نیز رنگ موهایی ترند شده اند که تناسب زیادی با فصل گرما و تابستان دارند. اگر می خواهید با آن ها آشنا شوید حتما در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

 

رنگ موی باردو بلوند

رنگ موی باردو بلوند که از نام بازیگر فرانسوی به نام بریژیت باردو گرفته شده است جدیدا به عنوان یکی از رنگ موهای ترند در امسال معرفی شده است. این رنگ مو که از روی رنگ موهای نمادین این بازیگر الهام گرفته شده طیف وسیعی از بلوند روشن تا طلایی تیره را شامل می شود و زیبایی خاصی را به موهای فرد می دهد.

رنگ باردو بلوند گرم و درخشان است و طراوت و شادابی خوبی را به چهره می دهد. این رنگ مو برای افرادی که پوست روشن تا گندمی دارند مناسب می باشد و با رنگ چشم های آبی، عسلی و سبز هماهنگی دارد. در صورتی که می خواهید رنگ موی شما شیک و زیبا و در عین حال طبیعی به نظر برسد رنگ موی باردو بلوند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود مخصوصا این که در فصل تابستان درخشش خاصی را به موها می دهد.

رنگ موهای پاستیلی

رنگ موهای پاستیلی طیف وسیعی از رنگ های روشن و کم رنگ را شامل می شوند. این رنگ ها با افزودن رنگ سفید به رنگ های اصلی به دست می آیند. این نوع رنگ موها بسیار لطیف و ظریف هستند و حس آرامش و زنانگی را القا می کنند و کاربرد فراوانی در دکوراسیون، مد و هنر دارند. از جمله معروف ترین رنگ های پاستیلی عبارتند از:
• صورتی کم رنگ
• زرد لیمویی
• آبی آسمانی
• سبز نعنایی
• هلویی
• بنفش اسطوخودوسی

رنگ موی Money Piece

رنگ موی مانی پیس یکی دیگر از رنگ موهایی است که در امسال ترند شده است. این رنگ مو تکنیکی جدید و هایلایت ظریف در قسمت جلوی مو است که به آن هایلایت دور صورت یا قاب چهره می گویند. این روش رنگ مو ظاهری زیبا و جذاب به چهره می دهد و به صورت حرفه ای رنگ پایه ای موها را روشن تر می کند. این اسم رنگ مو که از واژه انگلیسی Money Piece گرفته شده است به معنای تکه پول می باشد و دلیل این نام گذاری آن است که هایلایت جلویی موها مانند یک تکه پول درشت به چشم می آید.

رنگ موی بلوند زنده

رنگ موی بلوند زنده نیز طرفداران خود را دارد و شامل طیف وسیعی از رنگ های درخشان و روشن می باشد که می تواند شادابی و طراوت را به موهای شما ببخشد. این نوع رنگ موها از بلوند پلاتینی خنک گرفته تا بلوند طلایی گرم همگی با ایجاد تنوع و هایلایت، می توانند به موهای شما بعد و حجم بدهند و زیبایی طبیعی موها را چند برابر کنند. رنگ موی بلوند زنده برای افرادی که هر رنگ پوستی دارند مناسب است و فقط باید تناژ و روشنی مناسبی انتخاب شود. در صورتی که رنگ پوست شما روشن است بلوند های سرد و یخی مانند بلوند نقره ای و بلوند پلاتینی به چهره شما جلوه خاصی می دهد و در صورتی که رنگ پوست تان گرم است بلوند های گرم مانند بلوند طلایی، بلوند عسلی، بلوند کاراملی می تواند زیبایی چهره شما را چند برابر کند.

 

رنگ موی بلوند مسی دارچینی

رنگ موی مسی دارچینی ترکیبی گرم و زیبا از رنگ های مسی و بلوند است که طیف وسیعی از رنگ های روشن تا تیره را شامل می شود. این رنگ مو گزینه ای عالی برای افرادی است که رنگ پوست شان روشن و گندمی است و با چشمان سبز، عسلی و آبی هماهنگی و جلوه بسیار زیادی دارد. این رنگ مو گرم و پر حرارت است و درخشش موهای شما را بیشتر می کند. از این رنگ مو می توانید به عنوان هایلایت و آمبره بر روی موهای قهوه ای یا بلوند استفاده کنید و به موهایتان عمق و حجم ببخشید.
در صورتی که می خواهید رنگ موهایی زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشید بلوند مسی دارچینی گزینه ای عالی برایتان محسوب می شود البته برای حفظ درخشش این رنگ مو باید مراقبت هایی را انجام دهید و از محصولات مناسب استفاده نمایید تا زیبایی موهایتان تا مدت زمان بیشتری باقی بماند.

رنگ موی گیلاسی شکلاتی

یکی دیگر از رنگ موهای زیبا و جذاب، گیلاسی شکلاتی نام دارد که با ترکیب رنگ های قرمز و قهوه ای جذابیت خاصی به موها می دهد و خیلی سریع به یکی از رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است. این رنگ موی گرم و خنک طیف وسیعی از تناژ ها را شامل می شود که شامل قهوه ای گیلاسی تیره تا صورتی مایل به قرمز روشن می شود و برای رنگ پوست های روشن تا گندمی مناسب می باشد.

رنگ موی اسپرسو دودی

رنگ موی اسپرسو دودی ترکیبی فوق العاده از قهوه ای عمیق و ته رنگ خاکستری دودی می باشد که به موها ظاهری درخشان، غنی و چند بعدی می دهد. این رنگ جزء رنگ موهای قهوه ای تیره می باشد و شامل تناژ های مختلفی از قهوه ای شکلاتی سرد تا قهوه ای مایل به خاکستری می باشد. این رنگ مو برای انواع رنگ پوست از روشن گرفته تا گندمی و سبزه مناسب می باشد و با چشمان عسلی، سبز و آبی جلوه بیشتری پیدا می کند. این رنگ مو عمق و گرمای کافی داشته و می تواند سفیدی موها را به خوبی پوشش دهد.

رنگ موی پیکابو

رنگ موی پیکابو یا مون لایت مو یک ترند جدید در دنیای زیبایی به حساب می آید که امتحان کردن آن به مقداری جسارت نیاز دارد. در این تکنیک قسمت های زیرین مو به رنگ های متفاوت رنگ موی اصلی در می آیند و زمانی که موهای را به سمت بالا ببندید رنگ زیرین به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. این هایلایت پنهان باعث بعد بخشیدن به موها می شود. این تکنیک را می توان با هر رنگ مویی امتحان کرد و انتخاب آن بستگی به سلیقه و رنگ پوست تان دارد. در صورتی که به دنبال یک تغییر اساسی و جذاب هستید می توانید این تکنیک رنگ مو را امتحان کنید.

در این مقاله درباره انواع رنگ موهای ترند تابستان ۱۴۰۳ صحبت کردیم. همانطور که می دانید دنیای رنگ ها بسیار وسیع است و انتخاب هر کدام از آن ها به عنوان رنگ مو به سلیقه و رنگ پوست شما بستگی دارد. شما با انتخاب هر کدام از این رنگ موها می توانید جلوه ای زیبا و درخشان به موهایتان ببخشید و زیبایی خود را چند برابر نمایید.

دسته بندی مقالات
برچسب ها
مشاوره رایگان درج آگهی