نانو فیبروز ابرو چیست؟

نانو فیبروز ابرو

نانو فیبروز ابرو چیست؟

ابرو نقش زیادی بر زیبایی چهره دارد به همین دلیل همه به دنبال راه هایی هستند تا دوباره زیبایی ابروهایشان را به دست آورند. روش های متعددی برای این کار وجود دارد که یکی از آن ها نانو فیبروز ابرو نام دارد. این روش سبک و سیاق خاص خود را دارد و در آخر نتیجه متفاوتی نیز به دنبال خواهد داشت. اگر می خواهید درباره این روش بیشتر بدانید ادامه این مقاله را دنبال نمایید.

روش نانو فیبروز ابرو به چه معناست؟

به هر نوع میکروبلیدینگ که با استفاده از جدیدترین و به روز ترین سوزن شرکت فیبروز که سوزن نانو نام دارد انجام شود، نانو فیبروز ابرو گفته می شود. ضخامت این سوزن ۱۵ صدم میلی متر می باشد که نتیجه ای بسیار ظریف و طبیعی را بر روی ابروها ایجاد می کند؛ زیرا ضخامت سوزن های طلایی فیبروز ۱۸ صدم میلی متر می باشد و همین تفاوت اندک نیز بر ظرافت کار بسیار تاثیر می گذارد.

شاید در ابتدای کار تفاوت زیادی بین این روش و روش های دیگر دیده نشود اما مدتی که بگذرد ظرافت کار به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

ابزارهای مورد نیاز برای نانو فیبروز ابرو کدامند؟

همانطور که می دانید روش هایی که برای زیباتر کردن ابرو ها وجود دارد از ابزارهای مخصوصی استفاده می کنند و همین ابزار ها باعث ایجاد تفاوت در نتیجه کار می شود. نانو فیبروز ابرو هم از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به ابزار ها و سوزن های به خصوصی دارد در غیر این صورت کاری که انجام می شود دیگر نانو فیبروز ابرو نیست و نام دیگری خواهد داشت. در ادامه به دو نوع سوزن نانو فیبروز اشاره می کنیم.

سوزن نانو میکروبلیدینگ

این سوزن نانو فیبروز، مخصوص افراد بسیار با تجربه است به همین دلیل افرادی که تازه این کار را شروع کرده اند نباید از این سوزن استفاده کنند. این سوزن شامل ۱۸ پین یا سوزن در کنار هم است و ضخامت هر کدام از این سوزن ها ۱۵/۰ میلی متر می باشد. فاصله ای که بین هر پین وجود دارد باعث می شود رنگ بهتر در پوست نفوذ کند. تیغه این نوع سوزن نانو، با اعمال کمترین فشار می تواند خطوط بسیار ظریفی را بر روی پوست ایجاد کند.

این سوزن از استیل ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده و با کمک لیزر به آن جلا داده اند. این تیغ مخصوص نانو را فقط به اعضای رسمی آکادمی می دهند. مشکلی که این نوع سوزن نانو دارد این است که برای تمرین بر روی پوست مصنوعی نباید از این نوع سوزن استفاده کرد و همچنین در مقایسه با سوزن نانو ۲۴، کاشت رنگ کمتری خواهد داشت. این سوزن نانو فقط در یک جهت حرکت می کند.

سوزن نانو یو میکروبلیدینگ

این نوع سوزن نانو هم فقط مناسب برای افراد با تجربه است. تیغه این سوزن شامل ۲۴ پین یا سوزن می باشد و ضخامت هر کدام از سوزن ها ۱۵/۰ میلی متر می باشد. این سوزن هم با اعمال کمترین فشار، می تواند ظریف ترین خطوط را بر روی پوست ایجاد کند. این سوزن هم همانند سوزن قبلی که نام بردیم، از جنس استیل ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده که با لیزر جلا داده شده است و فقط اعضای رسمی آکادمی می توانند از آن استفاده کنند. بهتر است از این سوزن هم بر روی پوست مصنوعی استفاده نشود. تفاوت سوزن نانو یو با سوزن قبلی این است که این سوزن در دو جهت حرکت می کند و با استفاده از آن رنگ بیشتری در داخل پوست تزریق می شود.

تفاوت نانو فیبروز و میکروپیگمنتیشن

این دو روش تفاوت چندانی با هم ندارند. از آنجایی که فیبروز الگوی طراحی ابرو است، برخی از این الگوها را می توان با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام داد یا از ترکیب هر دو دستگاه الکتریکی و قلم تیغه ای برای اجرای الگوهای فیبروز استفاده کرد.

انجام نانو فیبروز ابرو چه مزایایی دارد؟

انجام نانو فیبروز ابرو که به عنوان جدیدترین روش زیبایی ابرو شناخته می شود، مزایایی را برای شما به دنبال دارد. داشتن همین مزایا باعث می شود افراد زیادی جذب این روش بشوند. در ادامه چند مورد از مهم ترین مزایای این روش جدید را ذکر می کنیم.

  • یکی از مزایای مهم روش نانو فیبروز ابرو این است که بدون درد و خون ریزی انجام می شود.
  • با استفاده از این روش، آسیبی به پوست شما وارد نمی شود.
  • یکی دیگر از مهم ترین مزایای این روش این است که با استفاده از آن خط هایی کاملا ظریف و طبیعی ایجاد می شود و خطوط آن از خطوط طبیعی ابرو قابل تشخیص نخواهد بود.

به همین دلیل اگر شما هم به دنبال ایجاد یک تغییر طبیعی در ظاهر ابروهای خود هستید، ما به شما این روش را پیشنهاد می کنیم.

مراقبت های مهم بعد از نانو فیبروز ابرو

از آن جایی که هر روش زیبایی ابرو با استفاده از سوزن خراش هایی را بر روی پوست ایجاد می کند، نیازمند نکات مراقبتی هستند. از همین رو شما بعد از آن که نانو فیبروز ابرو انجام دادید باید به یک سری نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید.

  • تا سه روز بعد از انجام نانو فیبروز نباید آب به ابروهای خود بزنید و آن ها را بشویید.
  • تا ۷ روز بعد از انجام نانو فیبروز، بر روی ابروهایتان باید از پماد ویتامین آ استفاده کنید به این صورت که مقدار کمی از این پماد را با استفاده از گوش پاک کن، روزی سه بار بر روی ابرو هایتان بمالید.
  • بعد از انجام این کار احتمال پوسته پوسته شدن این ناحیه وجود دارد. هرگز ابروهایتان را نخارانید و پوسته های آن را جدا نکنید زیرا احتمال دارد با این کار، رنگ نانو فیبروز را کمرنگ کنید.
  • تا ۷ روز بعد از نانو فیبروز به استخر و سونا نروید و تا زمانی که به طور کامل بهبود پیدا نکردید در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • به مدت ۷ روز بعد از نانو فیبروز ابرو باید از پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده کرده تا زخم های ایجاد شده در ابروها سریع تر بهبود پیدا کنند. البته در صورتی که پوست شما چرب است تعداد دفعات و میزان استفاده از این پماد ها را باید کمتر کنید.
  • بعد از گذشت ۳ روز از انجام نانو فیبروز هم بهتر است تا جای ممکن ابروهایتان را نشویید اما اگر مجبور به این کار شدید باید از شامپو بچه و یا صابون خیلی ملایم استفاده کنید. از اعمال هر گونه فشار بر روی ابروها خودداری کنید. برای خشک کردن آن ها هم هرگز حوله را فشار ندهید.

ماندگاری نانو فیبروز ابرو چقدر است؟

سوال مهمی که در این باره برای ا=همه پیش می آید این است که نانو غیبروز ابرو تا چه مدت ماندگاری دارد. در جواب باید گفت ماندگاری آن بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله نوع و کیفیت رنگ استفاده شده، نوع پوست فرد، شرایط آب و هوایی و … اما به طور میانگین این روش حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد و زیبایی ابروی فرد را حفظ خواهد کرد. در ادامه نیز به ترمیم احتیاج دارد تا مانند حالت اول پر رنگ و زیبا بماند.

روش نانو فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

در صورتی که جزء افراد زیر هستید نباید به سراغ نانو فیبروز ابرو بروید.

  • اگر می خواهید تاتوهایی پر رنگ و غلیظ داشته باشید.
  • در صورتی که اکنون تاتوهایی پر رنگ و قدیمی دارید.
  • در صورتی که باردار و یا شیرده هستید.
  • به دنبال تاتوهای خیلی روشن هستید.

در این شرایط توصیه می کنیم به سراغ این روش زیبا سازی ابرو نباشید.

قیمت نانو فیبروز ابرو چقدر است؟

همانطور که گفتیم نانو فیبروز ابرو یک روش کاملا جدید و تخصصی است زیرا سوزن آن فقط در اختیار کسانی قرار می گیرد که جزء آکادمی باشند. در کنار سوزن تخصصی آن، کیفیت رنگی که از آن استفاده می شود، تبحر و تجربه فرد آرایشگر و … قیمت نانو فیبروز ابرو متفاوت خواهد بود و قطعا از سایر روش های قدیمی بیشتر می باشد. به همین دلیل اگر دیدید کسی به اسم این روش قیمت خیلی ارزانی را برای این کار در نظر گرفته است، مطمئن شوید کار او نانو فیبروز ابرو نخواهد بود و آن نتیجه زیبا و ظریف را هم نخواهد داشت.

با رعایت نکات گفته شده امیدواریم ابروهایی زیبا و کاملا طبیعی داشته باشید و اعتماد بنفسی دوباره به دست آورید.

مشاوره رایگان درج آگهی